Forum for International Communications îi invită pe viitorii specialişti în PR să participe la a cea de-a opta ediţie a competiţiei Romanian PR Award, secţiunea Junior. Înscrierile se fac până la data de 14 septembrie 2010.
Junior PR Award continuă un proiect devenit tradiţie, încurajând profesionalismul şi creativitatea studenţilor care aspiră la o carieră în domeniul relaţiilor publice, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Înscrierea se face gratuit şi constă în conceperea unui campanii de PR, de maximum 1.000 de cuvinte, în limbile română şi engleză.
Studenţii au deplină libertate în alegerea temei campaniei, dar trebuie să identifice probleme sau oportunităţi reale, pentru clienţi reali (companii, ONG-uri, instituţii de stat etc.). Vor fi apreciate acele proiecte cu obiective bine definite şi măsurabile, cu indicatori de evaluare, care vor reuşi să echilibreze planificarea şi cercetarea cu creativitatea. Lucrările pot fi realizate fie individual, fie în grupe de până la 4 membri, limita de vârstă fiind de 25 de ani.
Cele mai bune proiecte vor fi premiate în cadrul Galei PR Award, în data de 6 octombrie 2010, la Palatul Parlamentului. Echipele finaliste vor obţine din partea organizatorilor stagii de practică în domeniul PR şi cărţi de specialitate oferite de editura Publica. În plus, primii trei clasaţi vor putea participa gratuit la cursul "Cum ne promovăm prin marketing online", oferit de EXEC-EDU, o companie ASEBUSS şi unul dintre cei mai importanţi jucători pe piaţa programelor complexe de instruire managerială şi consultanţă din România.
În afara premiilor acordate de juriul internaţional al competiţiei, compania MOL România va oferi "Premiul ecoMOL pentru excelenţă în comunicarea de mediu".