KAI Group a realizat investiţii în valoare de 1 milion de euro pentru extinderea portofoliului de produse al companiei. După atingerea obiectivului de cifră de afaceri pe 2009, în valoare de 8 milioane de euro, compania îşi propune să intre în 2010 pe segmentul mediu-lux cu propria marcă, denumită Progres Ceramica, informează un comunicat remis redacţiei.
"Lansarea unei mărci proprii este următoarea etapă în atingerea obiectivului nostru pe piaţa locală, aceea de a deveni liderul pieţei, cu o cotă de piaţă de 20 - 25% până în 2012", a declarat Cătălin Rotaru, Country Manager KAI România. "În 2010 intrăm mai puternic pe segmentul mediu-lux, prin gama Progres Ceramica, care va cuprinde peste 20 de serii de modele realizate conform celor mai recente tendinţe în domeniu. Estimăm că ponderea acestor modele va reprezenta aproximativ 30% din vânzările totale ale KAI Romania", a mai completat acesta.
Ţara noastră reprezintă prima piaţă externă pe care KAI Group îşi lansează noua gamă Progres Ceramica.