KASPERSKY: Crăciunul nu se anulează, iar de Black Friday se cheltuieşte mai mult

Miscellanea / 20 noiembrie 2020

Crăciunul nu se anulează, iar de Black Friday se cheltuieşte mai mult

O nouă cercetare Kaspersky a descoperit că jumătate (52%) dintre europeni intenţionau să facă mai multe cumpărături de Crăciun cu ocazia reducerilor de sezon, printre care şi cele de Black Friday. Mai mult, o treime dintre ei (34%) plănuiesc să le lase pe ultima sută de metri, în speranţa de a obţine reduceri mai mari.

În încercarea de a se bucura de Crăciun, dar respectând, în acelaşi timp, măsurile de distanţare socială cauzate de COVID-19, europenii se îndepărtează de magazinele fizice atunci când caută cadouri. De fapt, trei din cinci (60%) spun că intenţionează să facă majoritatea cumpărăturilor de Crăciun online. O cincime (20%) spun chiar că îşi vor face toate achiziţiile de sărbători online anul acesta, în ciuda faptului că nu procedau astfel de obicei.

Având în vedere că vânzările online vor creşte, concluziile Kaspersky arată, de asemenea, că majoritatea utilizatorilor nu îşi vor reduce, probabil, cheltuielile de Crăciun - în ciuda recesiunii economice de pe continent. Doar un sfert (26%) dintre utilizatori intenţionează să-şi reducă bugetul de cumpărături de Crăciun anul acesta, cu cel puţin o treime sau mai mult, din cauza restricţiilor financiare cauzate de COVID-19. Cifra creşte, însă, la 30% în rândul tinerilor între 25 şi 34 de ani, grupa de vârstă afectată cel mai mult de concedierile cauzate de pandemie.

Cu toate acestea, odată cu creşterea numărului de utilizatori care vânează chilipiruri online, creşte şi riscul asumat pentru a face economii consistente. Doar 16% dintre respondenţi nu sunt dispuşi să îşi dea datele personale în schimbul unor reduceri online, în ciuda potenţialului de a cădea victimă unor site-uri frauduloase şi unor escrocherii.

"Perioada sărbătorilor este întotdeauna importantă iar anul acesta mai mult ca oricând, întrucât oamenii încearcă să remedieze o parte din haosul pe care l-a provocat pandemia pe parcursul anului 2020", spune David Emm, Principal Security Researcher la Kaspersky. "Este logic că oamenii caută să facă majoritatea cumpărăturilor online, în încercarea de a rămâne în siguranţă, precum şi de a profita de oferte avantajoase. Dar trebuie să luăm în considerare şi faptul că oriunde merg mulţimile, infractorii îi urmează. Aşa cum hoţii de buzunare vin în zone aglomerate, sperând să aibă noroc, infractorii cibernetici vor analiza tendinţele de cumpărături şi vor încerca să exploateze dorinţa oamenilor de a economisi nişte bani. Aşadar, sfatul meu ar fi ca oamenii să facă o cercetare proprie, să urmeze câteva măsuri de bun simţ atunci când fac cumpărături şi să nu se lase duşi de val, în încercarea de a repara 2020 cu nişte sărbători fericite. Un lucru care trebuie avut în vedere întotdeauna este că, dacă ceva pare prea bun pentru a fi adevărat, probabil că aşa şi este."

Kaspersky avertizează vânătorii de chilipiruri să rămână prudenţi cu privire la potenţialele înşelătorii de Black Friday şi cu ocazia reducerilor de sărbători. Dacă o ofertă pare prea bună pentru a fi adevărată, probabil că aşa este.

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

24 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9748
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7860
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3158
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0002
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.6698

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb
PrevNext
LuMaMiJoViSaDu
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031