Simplify, ecosistemul de business pentru magazinele online, îşi accelerează expansiunea şi îşi extinde operaţiunile logistice. Noul centru de e-fufillment, aflat la Cluj pe o suprafaţă de 1.500 mp, furnizează servicii logistice pentru magazine online, conform unui comunicat remis redacşiei. Astfel, clienţii beneficiază de servicii integrate pentru tot lanţul logistic, de la orice tip de transport pentru aprovizionare, recepţia produselor, depozitare, ambalare şi etichetare, până la acces la recepţia produselor returnate.
Potrivit sursei citate, Simplify, soluţia bazată pe integrarea tehnologiei şi a fluxurilor operaţionale, procesează, în prezent, peste 30.000 comenzi pe lună, înregistrând o creştere de 55%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
"Deschiderea noului centru de e-fulfillment de la Cluj susţine strategia de dezvoltare a companiei prin care extindem oferta serviciilor de fulfillment şi logistică pentru piaţa de e-commerce din România. Ne bucurăm să avem clienţi care şi-au triplat volumele faţă de aceeaşi perioada a anului trecut, şi totodată, anticipăm că vom încheia acest an cu o creştere de 20% a cifrei de afaceri. De aceea, ne dorim să continuăm creşterea şi diversificarea serviciilor în linie cu investiţiile strategice ale companiei din ultimul an, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor acestora. Astfel, dezvoltarea platformei Simplify şi a soluţiilor digitale integrate din depozite rămân principalele noastre priorităţi şi în perioada următoare." declară Carmen Vasilescu, Logistics Director.
În urma unei investiţii de aproximativ 500.000 de euro, compania continuă dezvoltarea soluţiei de integrare a serviciilor de supply chain, pentru a le putea oferi clienţilor acces facil la informaţii. Prin intermediul portalului Simplify, pot fi vizualizate date în timp real, precum statusul tuturor transporturilor de aprovizionare, statusul comenzilor care urmează să ajungă la clienţii care au comandat online sau situaţia stocurilor şi a coletelor care urmează să fie livrate.
Compania investeşte în mod gradual în zona de automatizare şi de depozit, iar anul acesta obiectivul este acela de a realiza o serie de achiziţii şi schimbări pentru platforma Simplify. Astfel, urmează să fie reorganizată zona depozitului şi să fie implementate noi sisteme de automatizare a proceselor, cum ar fi achiziţionarea unor conveioare şi a unui lift pentru etajele platformei, adăugarea unor puncte de validare, precum şi a altor echipamente, care să contribuie la eficientizarea proceselor de pregătire a comenzilor pentru magazinele online, subliniază sursa citat.ă.
"Avem de-a face cu o piaţă în care cerinţele clienţilor sunt din ce în ce mai mai diverse şi mai complexe, continuând să genereze provocări operaţionale pentru magazinele online. De aceea, ne concentrăm constant pe creşterea performanţei serviciilor noastre cu accent pe rapiditate , astfel încât companiile care beneficiază de serviciile noastre de e-fulfillment să aibă livrări cât mai rapide." completează Carmen Vasilescu, Logistics Director.
Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, portofoliul Simplify a crescut cu 15%, clienţii beneficiind de întregul ecosistem de business: de la transport pentru aprovizionare, la toate aspectele care ţin de logistică - recepţia produselor, depozitare, servicii cu valoare adăugată (pachete de tip bundle, ambalare specială, etichetare sau re-etichetare), pregătirea comenzilor, logistica retururilor. Printre clienţi se numără companii precum Sneaker Industry, Fashion Lifestyle & Distribution, Sport Couture, GBB, Senses, se menţionează în comunicat.