La 30 de ani de la înfiinţare, CarmOlimp schimbă complet strategia

T.B.
Companii / 11 decembrie 2023

La 30 de ani de la înfiinţare, CarmOlimp schimbă complet strategia

Pornită în 1993 ca o afacere de familie de către Olimpiu şi Carmen Şoneriu şi preluată de Valentin Şoneriu, fiul acestora, brandul CarmOlimp sărbătoreşte 30 de ani de la lansare printr-o nouă abordare a pieţei alimentare, se arată într-un comunicat al CarmOlimp, remis redacţiei.

Noua viziune a brandului abordează un concept pe cât de simplu, pe atât de revoluţionar: şuntarea lanţului de distribuţie până la obţinerea unui preţ corect. Conceptul "din fabrică direct în farfurie" a necesitat o implementare de 3 ani şi 500.000 euro doar pentru formare şi este gândit să revoluţioneze piaţa, într-o perioadă în care preţurile alimentelor au explodat. Produsele CarmOlimp s-au lansat astăzi pe platforma zizam.ro, fiind momentan disponibile în judeţul Braşov, informează sursa menţionată.

Potrivit comunicatului, "Cred cu tărie că putem să oferim un preţ corect pentru consumatorul final şi vom arăta că se poate. Nu spun că oamenii s-au săturat să fie păcăliţi, dar în mod sigur cu toţii am acceptat nişte reguli pe care poate nu ştiam că le putem refuza. La CarmOlimp, regulile le stabilim doar noi şi clienţii noştri. Ultimii ani au fost cea mai mare provocare pe care am avut-o. Practic, a trebuit să aplic toate lecţiile învăţate în 30 de ani ca să aduc în piaţă un proiect care revoluţionează comerţul cu alimente. Am renunţat la orice intermediari, pentru că am descoperit că aproape jumătate din preţ se pierde literalmente pe drum, iar clientul este cel care plăteşte pentru o complexitate care nu e necesară. Aşa a apărut Zizam, care livrează direct din fabrică la consumatorul final produse de calitate la un preţ corect." (Valentin Şoneriu, Director General CarmOlimp)

Conform sursei citate, "CarmOlimp, deşi a trecut prin momente mai grele la un moment dat, a rămas mereu prezent în piaţă. Şi nu numai că a rămas, dar am şi dezvoltat continuu atât brandul, cât şi producţia, portofoliul şi distribuţia produselor, iar pentru anul viitor pregătim investiţii în linii de producţie noi şi în noul proiect de distribuţie directă către clientul final." (Valentin Şoneriu, Director General CarmOlimp)

Preţuri finale cu 30% mai mici

30 de ani de experienţă CarmOlimp vin cu preţuri cu 30% mai mici, relatează sursa indicată.

Potrivit comunicatului, "După ce am eliminat intermediarii, am descoperit că produsele noastre pot ajunge la domiciliul clienţilor cu un preţ cu 20, 30 sau chiar 60% mai mic, în funcţie de produs, decât dacă s-ar fi deplasat ei la rafturile retailerilor. Şi nu am mai pus la socoteală timpul pierdut şi costul drumului. Cred cu tărie că nouă noastră viziune poate revoluţiona piaţă şi modul în care produsele alimentare se vor comercializa de acum înainte. E timpul ca românii să nu mai depindă de reglementările marilor lanţuri de retail şi să aibă parte de calitate, prospeţime şi preţuri corecte." (Valentin Şoneriu, Director General CarmOlimp)

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb