YEPP, prima aplicaţie de pariuri sportive între prieteni dezvoltată în România, îşi propune să atragă investiţii de tip seed în valoare de peste 250,000 de euro prin intermediul SeedBlink, platforma de finanţare participativă. Start-up-ul a obţinut deja o investiţie în valoare de 300.000 euro din partea Spyglass Management, o companie privată de investiţii din Chicago (SUA), potrivit unui comunicat remis redacţiei. În plus, YEPP a înregistrat o evaluare pre-finanţare de 2,5 milioane de euro, care evidenţiază avantajul competitiv şi potenţialul de business al start-up-ului românesc.
YEPP îşi propune să revoluţioneze modul în care oamenii interacţionează cu evenimentele sportive, permiţându-le pasionaţilor de sport să plaseze pronosticuri pe rezultatele oricăror evenimente sportive şi să concureze astfel cu prietenii lor în mod simplu şi rapid, într-un mediu digital. Start-up-ul a fost dezvoltat în România şi lansat în 2021, în urma unei investiţii de 350.000 euro din partea fondatorilor.
Potrivit sursei citate, aplicaţia mobilă YEPP este compatibilă cu dispozitivele care rulează atât Android cât şi iOS, şi este deja disponibilă în 10 limbi diferite, în ţări din Europa, America de Nord şi Sud. Aplicaţia le permite utilizatorilor să plaseze pronosticuri sportive alături de prieteni şi să localizeze baruri cu specific sportiv, oferindu-le totodată şi o imagine de ansamblu a canalelor TV care transmit evenimente sportive. Astfel, utilizatorii YEPP pot beneficia de o experienţă socială interactivă şi personalizată intereselor lor.
"Această investiţie reprezintă mai mult decât un prim pas important pentru YEPP; este o piatră de hotar şi o dovadă a încrederii în viziunea noastră, aceea de a le oferi pasionaţilor de sport un nou mod în care se pot bucura de evenimentele preferate alături de prieteni. Deşi suntem la început, avem multiple planuri de extindere! Cu această investiţie din partea Spyglass, vom putea să continuăm deblocarea potenţialului aplicaţiei noastre şi să lansăm YEPP în pieţe internaţionale importante, pentru a aduce aplicaţia mai aproape de cât mai mulţi fani ai sportului, din întreaga lume", a declarat Cosma Wolkonsky, CEO YEPP.
"YEPP a demonstrat că dispune de un potential fantastic şi ne bucurăm să le fim aproape în accesarea lui, oferind noi moduri de interacţiune utilizatorilor, pornind de la pasiunile şi sporturile favorite ale acestora. Am fost convinşi de angajamentul echipei din spatele acestui produs revoluţionar, acela de a integra inovaţia în această industrie şi suntem încrezători că este un moment oportun pentru YEPP. Platforma de pariuri sportive importante este o resursă inovatoare şi îndrăzneaţă, cu mult potential comercial", a declarat Ted Cominos, Consultant Spyglass Management.
• Planuri de extindere
Începând cu luna ianuarie a anului 2022, YEPP se va axa pe creşterea prezenţei sale operaţionale în 9 oraşe majore din Europa, printre care Berlin, Londra, Madrid, Milano şi Paris. De asemenea, în anticiparea Campionatului Mondial de Fotbal din Qatar din 2022, planurile YEPP de expansiune vor viza noi oraşe majore la nivel global, cu tradiţie sportivă importantă.