Operatorul online Click4Fashion a devenit distribuitorul oficial al companiei franceze de comerţ prin comandă poştală şi prin internet La Redoute în România şi Bulgaria, începând cu luna octombrie a acestui an, transmite un comunicat remis redacţiei.
Magazinul online Click4Fashion reprezintă un proiect dezvoltat de antreprenoarea Mira Anghelescu şi de echipele care au gestionat activitatea magazinelor online Stilago România şi Bulgaria, după ce acţionariatul majoritar german al grupului ecommerce Stilago a decis închiderea operaţiunilor în Europa Centrală şi de Est, în luna iulie 2015.
Brandul La Redoute a debutat ca o companie în industria lemnului, dar a devenit unul din jucătorii importanţi în vânzarea tip catalog, în prezent fiind liderul ecommerce în Franţa, pe segmentul modă şi accesorii pentru cămin. La Redoute este prezent în 26 de ţări (cu entităţi proprii sau prin parteneriate).
"Vechii clienţi Stilago România şi Bulgaria, alături de clienţii noi Click4Fashion, reprezintă un pool de interes pentru La Redoute, iar buna noastră colaborare anterioară cu acest jucător de top în ecommerce-ul mondial a întărit decizia de parteneriere. Planul nostru de business, care implică expansiunea pe alte pieţe europene în 2016, alături de investiţiile pe care le vom face pentru promovarea acestui parteneriat oficial, au reprezentat puncte-cheie apreciate de noul nostru partener", a declarat Mira Anghelescu, managing director şi co-acţionar Click4Fashion.
La rândul său, Jose Metz, international partnerships director în cadrul La Redoute, a afirmat: "România şi-a dovedit potenţialul în ecommerce, iar moda este un segment de interes pentru cumpărătorii online români, segment pe care dorim să-l exploatăm cu ajutorul unui partener de încredere. Avem convingerea că echipa Click4Fashion va reprezenta şi promova portofoliul La Redoute la cele mai înalte standarde de calitate! În plus, alte avantaje pe care noul nostru partener ni le oferă sunt atât expunerea faţă de clienţii bulgari, care cunosc şi apreciază brandurile La Redoute, cât şi potenţialul de prezenţă strategică internaţională în 2016".
"Brandurile La Redoute au fost solicitate de clienţii noştri încă de la lansarea Click4Fashion şi sunt în top 10 cele mai apreciate mărci. Ne propunem, deci, să le punem în valoare atât prin acţiuni dedicate de e-mail marketing, cât şi prin intermediul canalelor noastre de social media şi prin campanii PPC dedicate. Bugetul alocat promovării acestui parteneriat până la sfârşitul anului 2015 este unul de 5 cifre", a precizat Andreea Glodea Paleologu, marketing manager Click4Fashion.
1. La REDOUTE ROMANIA niste mincinosi !
(mesaj trimis de Elena în data de 01.08.2016, 11:59)
Doar carpe second hand pt Romania si Bulgaria