Leo Burnett Group a anunţat astăzi că îşi schimbă poziţionarea pe piaţa de publicitate, prin redefinirea serviciilor de advertising destinate erei post-advertising, potrivit unui comunicat al companiei.
Grupul anunţă, totodată, că în structura de conducere au avut loc schimbări, astfel că Răzvan Căpănescu, fost şef pe creaţia Publicis, devine Chief Creative Officer al agenţiei.
Potrivit unui comunicat al grupului, "dezvoltarea serviciilor de advertising pentru era post-advertising coincide cu fluidizarea procedurii de client service (serviciu care s-a unit pentru toate cele trei agenţii din grup - Leo Burnett, iLeo, Arc n.r.) şi integrarea procesului de creaţie sub umbrela < < Bigger ideas, bigger campaigns > >. Noul mecanism Leo Burnett Group, care va integra competenţa de ATL a Leo Burnett & Target, competenţa de digital a iLeo şi competenţa de brand activation a Arc, va fi alimentat de un motor creativ acţionat de Răzvan Căpănescu".
Într-o discuţie purtată în această după-amiază pe pagina de Facebook a Leo Burnett România, Răzvan Căpănescu spune ce înseamnă "advertising pentru era post-advertising", respectiv "înseamnă comunicare în era în care digitalul este parte integrantă, nativă, nu doar un departament".