Agenţia de publicitate Leo Burnett semnează o nouă campanie pentru Muzeul Naţional de Istorie Naturală "Grigore Antipa", cu ocazia lansării proiectului "Muzeul Tuturor", care îşi propune să faciliteze accesul persoanelor cu dizabilităţi la patriomoniul cultural al Muzeului, se arată într-un comunicat de presă.
Irina Becher, copywriter Leo Burnett, a declarat: "Pentru mulţi dintre noi, Muzeul Antipa este o prezenţă atât de familiară şi pare greu de imaginat că până astăzi alţi oameni pur şi simplu nu au avut acces la colecţiile muzeului. Aşa că ni s-a părut firesc să anunţăm că, odată cu dotările create special pentru persoanele cu dizabilităţi, e ca şi când muzeul s-ar deschide pentru prima oară pentru ei. De aici a reieşit ideea evenimentului, replicat în detaliu, onoarea de a-l readuce pe Grigore Antipa printre noi, alături de Carol I, în atmosfera acelor ani frumoşi. Iar senzaţia trăită în momentele în care aceşti oameni au descoperit pentru prima dată exponatele muzeului ne-a făcut să simţim că nu am exagerat cu nimic atunci când am creat conceptul".