Peste 80.000 de vizitatori au luat parte la evenimentul "Romania Day on Broadway". Început ca o simplă strategie de marketing, lansarea Litălşi-nişte mititei la New York se va transforma în ieşirea produsului românesc pe piaţa din Statele Unite, prin Carmolimp
Compania romaneasca a primit invitatia de a produce si livra produsul romanesc chiar in SUA, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Potrivit comunicatului, CarmOlimp a încins grătarele pe străzile din New York, oferind peste 6.000 de mici celor 80.000 de vizitatori la cea de-a 23-a ediţie a evenimentului "Romania Day on Broadway". Compania braşoveană a investit peste 1,5 milioane de euro în dezvoltarea şi lansarea noului brand de mici în "oraşul tuturor posibilităţilor".
"M-am implicat cât de mult am putut în organizarea şi promovarea acestui festival, pe de o parte, şi în lansarea unui produs autentic şi de calitate, de cealaltă parte. Surpriza este ca am fost invitati sa colaboram cu chef-ul unui restaurant cu o stea Michelin din Manhattan pentru a ne produce reţeta proprie de mici local, livrând astfel un produs proaspăt şi de calitate, aşa cum vor fi toţi "Litălşii". Prin acest brand vreau să arăt ce înseamnă un produs superior, de calitate, în care awerness-ul este mai important decât profitul, aceşti mici fiind creaţi pentru a fi un brand internaţional şi pentru HoReCa, un produs premium." (Valentin Şoneriu, Director General Carmolimp).
"Cred că este foarte important să ne creăm o legătură cu Statele Unite, una dintre cele mai mari puteri economice din lume, Carmolimp fiind, în momentul de faţă, foarte aproape de a distribui micii româneşti în comunităţile de români din SUA. Acum stabilim ultimele detalii şi în câteva luni vom vedea "Litălşi - nişte mititei" pe rafturile magazinelor tradiţionale din America." (Valentin Şoneriu, Director General CarmOlimp)
Evenimentul "Romania Day on Broadway" a avut loc prima dată în anul 2000 şi este organizat de Ambasada României din Statele Unite ale Americii, Consulatul General al României din New York şi Institutul Cultural Roman. La ediţia din acest an, care a avut loc pe 16 iunie, au fost peste 500.000 de participanţi şi a avut un program prin care au fost prezentate obiceiurile şi tradiţiile româneşti, se menţionează în comunicat.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 17.06.2024, 18:57)
Pacat ca "micii" nu sunt produs "traditional" Romanesc!
s c c r e t