Asociaţia Litoral-Delta Dunării se află, în perioada 3-6 noiembrie, la târgul internaţional de turism World Travel Market (WTM), de la Londra, împreună cu alţi 5.000 de expozanţi din domeniul turismului, din peste 180 de ţări şi regiuni.
Preşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, Corina Martin, a avut astăzi o întâlnire cu reprezentanţii postului de televiziune Travel Channel UK, pe care i-a invitat la show-ul Mamaia din această seară (Travel Channel a realizat cele 3 serii ale documentarului despre România, "Wild Carpathia"). Preşedintele ALDD şi domnul Răzvan Marc, directorul Biroului de Turism al României la Londra, au fost invitaţi în calitate de reprezentanţi ai României la petrecerea Travel Channel ce va avea loc la finele serii de azi, la Covent Garden. Tema întâlnirii cu echipa Travel Channel a constat în promovarea litoralului românesc şi a Deltei Dunării, dar şi a celorlalte destinaţii româneşti, într-o serie de episoade realizate şi difuzate pe Travel Channel.
Preşedintele ALDD a mai avut, în cursul zilei de azi, o întalnire cu ABTA (Association of British Travel Agents), pentru promovarea litoralului românesc şi a Deltei Dunării ca destinaţie turistică în catalogul tour operatorilor şi agenţilor de turism din UK (ABTA reprezintă, după asemănarea cu cadrul legislativ românesc, un ANAT britanic).
Corina Martin, Preşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, a declarat: "Participăm în premieră la ediţia 2014 a Târgului Internaţional de Turism World Travel Market, pentru a ieşi în lume şi a promova litoralul românesc şi Delta Dunării în faţa a mii de specialişti în turism prezenţi la târg, alături de celelalte destinaţii turistice româneşti".