"Lowe" derulează a doua etapă de comunicare a campaniei socio-educaţionale "Citeşte o carte!". Premiată cu aur şi argint la festivalurile de publicitate Golden Hammer şi Epica, campania se pregăteşte să participe şi la alte festivaluri de specialitate - Clio Awards, Cresta, New York Festival.
Deja cunoscutelor "Anna Karenina", "Lolita" şi "Alchimistul" li s-au alăturat noile execuţii "Othello" şi "Alexandra". "Othello" este de departe vedeta campaniei, generînd cele mai variate reacţii.
Intrarea în a doua etapă înseamnă şi adăugarea unui nou mediu în mixul de comunicare - indoor. Liceenii şi studenţii, unii dintre ei înstrăinaţi de lectură, vor fi ajutaţi să îşi aducă aminte de starea de bine pe care o ai în lumea cărţilor. "Oops Media" şi "Monopoly Media" sînt companiile care asigură pro bono prezenţa machetelor "Citeşte o carte" în restaurante, respectiv licee şi facultăţi.
Echipa Lowe care a creat campania "Citeşte o carte!" este formată din Mihai Coliban (Creative Director), Diana Angelescu (Head of Copy) şi Octavian Giosanu (Head of Art).
Membră a Interpublic Group of Companies (NYSE: IPG), Lowe & Partners Worldwide este una din cele mai mari reţele de publicitate din lume. Lowe & Partners are birouri în peste 90 de ţări şi peste 9000 de angajaţi în reprezentanţele sale din întreaga lume.
Din portofoliul Lowe & Partners fac parte Compania de Bere România, Coca-Cola România, Citifinancial, Electrolux, Johnson&Johnson, Raiffeisen Banca pentru Locuinţe, Motorola, Reader's Digest, Adesgo, Elena Francisc Publishing, ButanGas România, Fundaţia Europeană Drăgan, Unilever şi alţii.