Luna martie marchează 1 an de când toţi cei peste 700 angajaţi ai Adobe România lucrează de acasă. De-a lungul acestei perioade, echipele au reuşit să rămână conectate datorită celor peste 70 de evenimente dedicate angajaţilor organizate online - workshopuri, ateliere online de hobby, team buildinguri, concursuri distractive - şi celor peste 50 de sesiuni de training care au susţinut dezvoltarea profesională şi în pandemie, conform unui comunicat remis redacţiei.
Adaptarea la work from home a însemnat şi alocarea unui buget dedicat unui spaţiu de lucru corespunzător acasă, dar şi timp pentru familie: 12 zile libere acordate suplimentar angajaţilor Adobe din toată lumea.
Experienţele angajaţilor s-au mutat online
Debutul crizei epidemiologice a schimbat modul de lucru al echipelor Adobe la nivel global, inclusiv al celor peste 700 angajaţi ai Adobe România. Deşi birourile fizice ale companiei sunt închise începând cu martie 2020, angajaţii au continuat să interacţioneze de la distanţă, mutând în online momentele de conectare, schimb de idei, distracţie şi socializare.
Adobe România a mizat pe păstrarea unei interacţiuni continue în echipă prin întâlniri tip daily meeting, sesiuni unu-la-unu, dar şi multiple All Employee Meetings, sesiuni Q&A şi All Hands, pentru ca toţi membri echipei să fie informaţi despre noutăţile şi deciziile privind abordarea în contextul CoVid-19 şi direcţiile de dezvoltare a organizaţiei.
În plus, echipele Adobe România au rămas conectate de-a lungul acestui an imprevizibil prin participarea la peste 70 de evenimente şi experienţe online. Printre acestea s-au numărat webinarii de dezvoltare personală şi hobby, team buildinguri, concursuri interne de gătit, de fotografie şi nu numai, toate desfăşurate online.
Suport pentru productivitate şi wellbeing
Angajaţii Adobe din întreaga lume au primit resurse financiare pentru a-şi amenaja un spaţiu de lucru confortabil acasă, care să le menţină productivitatea şi confortul în timpul orelor de lucru.
Aceştia au beneficiat şi de fonduri alocate pentru programe de wellbeing, care au venit în sprijinul păstrării echilibrului între viaţa profesională şi viaţa personală, dar şi pentru a încuraja activităţile fizice şi hobby-urile lor.
Programele de educaţie ale Adobe România continuă
În perioada martie 2020 - martie 2021, inginerii Adobe şi membrii echipei Talent Acquisition au continuat să se implice în susţinerea educaţiei în tehnologie şi dezvoltare de software şi au participat la o serie de evenimente online, unde s-au întâlnit cu peste 2.000 de studenţi.
În plus, programele de internship au continuat. Compania interacţionează anual cu sute de copii, studenţi şi tineri din toată ţara, promovând şi susţinând educaţia, dezvoltarea personală şi profesională prin tehnologie. Angajaţii Adobe România oferă meditaţii, mentoship şi cursuri de competenţe digitale copiilor din zone defavorizate din mediul rural. Progamul funcţionează de peste 6 luni.