LVMH cîştigă din vînzările de şampanie şi ceasuri

Alina Vasiescu
Ziarul BURSA #Internaţional / 21 aprilie 2006

"LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton" SA (LVMH), cel mai mare producător mondial de bunuri de lux, a înregistrat o creştere de 15% a profiturilor sale în primul trimestru din 2006, datorită cererii mari din Asia şi Europa pentru şampania Dom Perignon şi a ceasurilor Tag Heuer. Vînzările companiei au sporit la 3,56 miliarde de euro (4,4 miliarde de dolari), de la 3,09 miliarde în primele trei luni din 2005. Piaţa estima livrări în valoare de 3,44 miliarde de euro. De menţionat că atît vînzările diviziei de băuturi spirtoase, cît şi cele ale unităţii producătoare de ceasuri şi bijuterii au crescut cu 23%. Vînzările LVMH de şampanie au crescut cu 10% după ce compania a lansat, în 2005, marca Veuve Clicquot Rose. În plus, solicitările pentru Dom Perignon şi Moet & Chandon au fost mari în Japonia. În privinţa ceasurilor, au fost solicitate mărcile Zenith şi Montre Dior.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9749
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7790
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3324
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0430
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.9466

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb