"LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton" SA (LVMH), cel mai mare producător mondial de bunuri de lux, a înregistrat o creştere de 15% a profiturilor sale în primul trimestru din 2006, datorită cererii mari din Asia şi Europa pentru şampania Dom Perignon şi a ceasurilor Tag Heuer. Vînzările companiei au sporit la 3,56 miliarde de euro (4,4 miliarde de dolari), de la 3,09 miliarde în primele trei luni din 2005. Piaţa estima livrări în valoare de 3,44 miliarde de euro. De menţionat că atît vînzările diviziei de băuturi spirtoase, cît şi cele ale unităţii producătoare de ceasuri şi bijuterii au crescut cu 23%. Vînzările LVMH de şampanie au crescut cu 10% după ce compania a lansat, în 2005, marca Veuve Clicquot Rose. În plus, solicitările pentru Dom Perignon şi Moet & Chandon au fost mari în Japonia. În privinţa ceasurilor, au fost solicitate mărcile Zenith şi Montre Dior.
LVMH cîştigă din vînzările de şampanie şi ceasuri
Alina Vasiescu
Ziarul BURSA #Internaţional / 21 aprilie 2006