Cu noua aplicaţie MyMazda, disponibilă în Google Play Store şi Apple AppStore, Mazda intră într-o nouă etapă de conectivitate pentru produsele sale. În premieră pentru noul vehicul electric Mazda MX-30, o nouă gamă de caracteristici de conectivitate vor fi disponibile prin intermediul smartphone-urilor clienţilor, printre acestea numărându-se reglarea de la distanţă a temperaturii şi a sistemului automat de climatizare, precum şi asistenţă în timpul încărcării - de la găsirea şi navigarea la o staţie de încărcare, închiderea vehiculului sau localizarea de la distanţă, până la controlul duratei de încărcare şi/sau a autonomiei vizate, conform unui comunicat trimis redacţiei.
Pentru a le asigura clienţilor din Europa servicii de conectivitate de încredere şi performante, Mazda colaborează cu furnizorul japonez de servicii de telecomunicaţii KDDI care, împreună cu compania de servicii digitale Orange Business Services, asigură pentru Mazda o platformă IoT personalizată.
"Serviciile de conectivitate IoT sunt esenţiale pentru a îmbunătăţi experienţa de condus pentru clienţii noştri. Platforma personalizată Orange IoT oferă noi niveluri de confort în ceea ce priveşte serviciile personalizate Mazda din toată Europa. Acest lucru le permite şoferilor să beneficieze de cele mai bune niveluri de siguranţă şi securitate şi de o experienţă de utilizare superioară", spune dl. Ken Sakai, director general al KDDI Europe, Ltd.
"Cei mai inovatori producători de automobile de astăzi folosesc IoT pentru a oferi experienţa de condus aşteptată de clienţi. După o consultanţă extinsă şi o fază pilot în colaborare cu KDDI, am livrat o platformă IoT personalizată care conţine servicii de conectivitate inovatoare pentru a le oferi şoferilor un nivel crescut de siguranţă şi confort", spune Valerie Cussac, vicepreşedinte senior, Smart Mobility Services, Orange Business Services.
"Odată cu versiunea evoluată a aplicaţiei MyMazda şi primul nostru vehicul electric, noua Mazda MX-30, introducem servicii de conectivitate auto în toată Europa care vor elimina barierele dintre maşină şi şofer şi vor crea o experienţă unică de utilizare. Platforma oferită de KDDI şi Orange va permite un grad ridicat de personalizare, oferind în acelaşi timp standarde înalte în ceea ce priveşte performanţa şi securitatea", spune Martijn ten Brink, vicepreşedinte vânzări şi servicii clienţi, Mazda Motor Europe.