Agenţia de publicitate McCann a cîştigat pentru a doua oară consecutiv titlul de \"Cea mai creativă agenţie a anului\" la festivalul Golden Hammer de la Riga, informează un comunicat al companiei. Echipa McCann a obţinut premii cu peste 80% dintre lucrările înscrise la Festivalul de la Riga - şase silver, patru gold şi un Grand Prix, acumulînd 152 de puncte.
Campania de print \"MTV - Made in Romania - Michael/Manson/Slash\" a cîştigat Grand Prix-ul în categoria Mass Media şi argintul la secţiunea Postere. Aur au obţinut şi spoturile realizate pentru Cotidianul - \"Politicianul\" şi \"Poetul\" - în categoria Mass Media, Kober Ecoplast - \"Prezentarea\"/ \"Telefonul\"/ \"d-ra Adela\" în categoria Produse de întreţinere casnică, precum şi outdoor-ul Beck\'s - \"Ordine şi Disciplină\", client Interbrew. Categoria Telecomunicaţii a adus agenţiei argintul pentru campania \"Connex pentru viitor - Reconstrucţia/Curăţenia /Educaţia\", client Mobifon, iar lucrările Rom - \"Vizita de Lucru\" şi \"Rocker\" au cîştigat argintul în categoria Produse Alimentare. Spoturile realizate pentru revista Biz - \"Sala de naşteri\" şi \"Dormitorul\" au fost premiate cu argint în categoria Mass Media, \"Violenţa Domestică\" obţinînd aceeaşi distincţie în categoria Social. La categoria Băuturi Nealcoolice printul \"Igloo\", client Coca-Cola România, a cîştigat de asemenea argintul.