McCann Erickson reuşeşte performanţa extraordinară de a câştiga cu campania Noul Rom, dezvoltată pentru clientul Kandia Dulce, 9 premii la cel mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions, arată un comunicat remis redacţiei.
"Sper că publicitatea românească nu va mai fi la fel de acum înainte. Sper că va fi mai bună şi mai competitivă - sigur e că va fi vazută altfel în competiţiile internaţionale. Sper că rezultatul de la Cannes de anul acesta îi va inspira şi pe alţii şi va atrage o nouă generaţie de tineri talentaţi către publicitate. Avem nevoie de ei.
Premiile de la Cannes sunt rezultatul deciziei pe care am luat-o acum câţiva ani de ne poziţiona ca agenţie regională. Am hotărât atunci să ne raportam la standardele internaţionale şi asta ne-a ajutat să facem campanii ieşite din comun pentru clienţii noştri şi să câştigăm, iată, nu mai puţin de 5 premii la ultima ediţie EFFIE. Suntem agenţia cu cei mai creativi şi vizionari clienţi - pentru asta le mulţumim", spune Adrian Boţan, Creative Partner McCann Erickson.