Adunarea Generală a Acţionarilor Societăţii Naţionale a Apelor Minerale (SNAM) a ales, astăzi, cinci noi membri în Consiliul de Administraţie al companiei, respectiv Mircea Dragoş Dascălu, Bogdan Constantin Andronic, Carmen David, Alexandra Cristina Popa şi Cătălin Vlăduţ Popescu, potrivit unui comunicat al Ministerului Economiei, Comerţului şi Relaţiilor cu Mediul de Afaceri (MECRMA) trimis redacţiei.
Numirea candidaţilor s-a făcut la propunerea acţionarului, statul român, prin Ministerul Economiei, Comerţului şi Relaţiilor cu Mediul de Afaceri.
Procedura de selecţie a fost realizată în lunile martie - iunie 2016, de către Departamentul pentru Privatizare şi Administrarea Participaţiilor Statului, în baza OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.
În perioada următoare, după acceptarea expresă a mandatului de către noii administratori, se vor derula procedurile legale de înregistrare la Registrul Comerţului şi de semnare a contractului de mandat de către administratorii aleşi.
Mircea Dragoş Dascălu are o experienţă profesională de peste 23 de ani în diverse industrii - bănci, aeroporturi, airlines, turism, building technologies.
Bogdan Constantin Andronic are o experienţă profesională de peste 26 de ani în administraţia publică centrală şi învăţământ şi experienţă în administrarea de companii.
Carmen David are o experienţă profesională de peste 20 ani în domeniul managementului, în vânzări, marketing şi business development, experienţă în reorganizarea activităţii comerciale, în realizarea şi dezvoltarea de strategii de business şi programe de turn-around.
Alexandra Cristina Popa are o experienţă profesională de peste 11 ani, dintre care 9 ani la companii de pe plan local.
Cătălin Vlăduţ Popescu are o experienţă profesională de peste 12 ani în domeniul resurselor de apă şi în domeniul energetic, activând în companii de stat, în mediul universitar şi în administraţie publică.
Cei cinci au fost aleşi ţinând cont de obiectivul principal al Societăţii Naţionale a Apelor Minerale, adică diversificarea serviciilor prin pătrunderea în pieţe noi.
"S-a concluzionat că experienţa unui profesionist în domeniul sales & marketing, a unuia în domeniul de relaţionare cu autorităţile de reglementare şi cu factorii decizionali (lobby), a unuia în domeniul managementului, a unuia în domeniul financiar, precum şi a unuia în domeniul tehnic sunt necesare în cadrul Consiliului de Administraţie nou format", se precizează în sursa citată.