În exclusivitate pe piaţa autohtonă, "Initiative România" lansează a şaptea ediţie Media Fact Book. Ediţia 2004 îşi propune să ofere o analiză completă atît a pieţei româneşti de media în anul 2003, cît şi a tendinţelor industriei de specialitate în anul 2004.
Media Fact Book realizează şi în ediţia 2004 o analiză a fiecărui domeniu de media - televiziune, radio, presă scrisă, outdoor, cinema şi Internet. Asociaţiile profesionale şi companiile de cercetare sunt prezentate în contextul evoluţiei situaţiei economice din România şi, implicit, al evoluţiei pieţei de publicitate.
De asemenea, ediţia 2004 oferă un dicţionar cu termenii specifici de media, detalii despre legislaţia în publicitate şi o prezentare a peisajului media din Republica Moldova (capitol ce apare deja în a doua ediţie).
Anul acesta, Media Fact Book apare într-o nouă prezentare conceptuală, conform noii identităţi corporative a agenţiei Initiative. Schimbarea care s-a produs în iulie 2003 la nivel internaţional este prima de la înfiinţarea firmei, la începutul anilor '70.
Initiative este una din cele mai mari reţele independente de media din lume. Initiative asigură servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie şi consultanţă de media. Cu o cifră de afaceri de peste 21 de miliarde de dolari în anul 2003, Initiative Worldwide numără peste 3000 de angajaţi în cele 45 de birouri la nivel global. Activă pe piaţa de media românească de 10 ani, Initiative Romania este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide.
Portofoliul Initiative România include Orange România, Raiffeisen Bank, Berlin-Chemie, Romsar, Interexpo (Domo), GlaxoSmithKline, Intersnack (Chio), Johnson&Johnson, Adesgo, Bramac, Georgia Pacific, Pernod Ricard, Pirelli, PriceWaterhouseCoopers, Reader's Digest.