Intens utilizat, mesagerul de la Facebook îşi asumă şi rolul de părinte/poliţist. Astfel, Messenger, va încerca să le atragă atenţia utilizatorilor în mai multe situaţii cu potenţial periculos, inclusiv atunci când aceştia sunt vizaţi de o escrocherie. Facebook Messenger va atenţiona utilizatorii prin intermediul unui pop-up atunci când consideră comunicarea cu o anumită persoană periculoasă sub mai multe forme. Vor fi vizate mesajele suspicioase de la necunoscuţii care ar putea încerca să înşele utilizatorii sau să pretindă că sunt altcineva. La fel, vor fi avertizaţi minorii atunci când sunt contactaţi de adulţi pe care nu-i cunosc.
Notificările pop-up vor încerca să educe utilizatorii cu privire la pericolele pe care anumite mesaje şi persoane le ascund. Spre exemplu, celor mici li se va spune că trebuie să fie atenţi atunci când intră în legătură cu un adult necunoscut.La fel va proceda Messenger şi în cazul tentativelor de escrocherie. Utilizatorilor li se va atrage atenţie să aibă grijă la mesajele care promit bani şi vin din partea unor persoane pe care nu le cunosc. Facebook va urmări legăturile dintre persoane şi va avertiza printr-un pop-up utilizatorul atunci când cel care îi scrie nu este cine pretinde a fi.Fiecare avertisment vine şi cu o serie de acţiuni pe care Messenger le sugerează utilizatorului, precum blocarea contului care a încercat să-l înşele. Facebook, care foloseşte inteligenţa artificială în cadrul noii facilităţi, spune că Messenger face cu această ocazie încă un pas spre criptarea implicită a comunicaţiilor.
Facebook va adopta sistemul muncii de acasă şi după relaxarea restricţiilor pentru prevenirea răspândirii noului coronavirus. Mark Zuckerberg anunţat că cea mai mare reţea de socializare din lume va începe "să se deschidă în mod agresiv angajărilor de la distanţă", anticipând că aproximativ jumătate din forţa sa de muncă va lucra de acasă în următorii 5-10 ani. Compania va avea "o abordare mai măsurată" cu angajaţii existenţi, în funcţie de postul ocupat şi performanţele din trecut, a spus Zuckerberg, care a stabilit ca termen data de 1 ianuarie 2021 pentru ca angajaţii să informeze compania despre noile lor locaţii. Facebook, care a anunţat deja că va continua planurile de a angaja 10.000 de ingineri şi angajaţi de produs în acest an, va mai construi trei "huburi" în Atlanta, Dallas şi Denver, unde să se poată întâlni ocazional angajaţii din zonele respective. "Acestea nu vor fi în mod obligatoriu birouri", a spus Zuckerberg, dar compania va crea probabil "un anumit tip de spaţiu fizic".Zuckerberg a anticipat că vor avea loc unele economii legate de proprietăţi, mâncare şi costul forţei de muncă, în condiţiile în care pachetele de compensaţii uriaşe, obişnuite în Silicon Valley, vor fi ajustate dacă angajaţii Facebook vor opta să trăiască în regiuni mai ieftine. Decizia Facebook este similară cu cele anunţate în această lună de Twitter şi de compania de plăţi Square, care au fost primele companii de tehnologie importante care au adoptat munca de acasă pe termen nedefinit. Facebook este însă o companie mult mai mare, iar decizia sa va avea un impact mai pronunţat asupra culturii muncii în sectorul de profil.