Metro AG, cel mai mare retailer din Germania, a anunţat azi că pierderea netă la nivel de grup s-a adâncit în primul trimestru la 100 milioane euro şi că plănuieşte să facă peste 1.300 disponibilizări, pentru a îmbunătăţi profitabilitatea, relatează Bloomberg.
Grupul a anunţat că intenţionează să disponibilizeze 1.340 muncitori din cadrul diviziei germane Cash & Carry, reprezentând circa 10% din totalul angajaţilor diviziei.
Concedierile vor fi realizate în următorii 3 ani şi jumătate, iar suma economisită se va ridica la 150 milioane euro până în 2012, a anunţat compania.
"De anul viitor, estimăm că vom înregistra din nou o creştere profitabilă a vânzărilor", a declarat Frans Muller, directorul executiv Cash & Carry. Câştigurile înainte de taxe şi impozite vor creşte, de asemenea, anul viitor, iar marja operaţională va atinge 3% pe termen lung, a adăugat Muller.