METRO România accelerează investiţiile pe segmentul de proximitate, propunând un concept nou, LaDoiPaşi Extra, conceput pentru deservirea comunităţilor urbane şi peri-urbane, un concept care numără deja 30 de magazine în Bucureşti. Mixul dintre knowledge-ul acumulat cu magazinele existente şi expansiunea din viitorul apropiat ne va ajuta să definitivăm traiectoria modelului de business pe care îl vom oferi viitorilor noştri parteneri de business, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Potrivit comunicatului, noul format completează portofoliul METRO România pe segmentul retailului de proximitate, care include franciza LaDoiPaşi, care astăzi depăşeşte 2400 de magazine.
"LaDoiPaşi Extra este pasul firesc pe care METRO îl face pe baza experienţei acumulate cu franciza La DoiPaşi. Este un format pe care încă îl testăm pentru a-i optimiza parametrii, dată fiind audienţa diferită, exclusiv din mediul urban, însă am parcurs deja etape importante şi avem convingerea că se conturează un proiect valoros pentru publicul-ţintă. Abordarea strategică este şi de a crea, prin LaDoiPaşi Extra, un liant între clienţii noştri din HoReCa şi segmentul de convenienţă, prin integrarea unor soluţii personalizate food-to-go şi ready meals, care au devenit tot mai atractive pentru consumatorii finali", a declarat Cristian Stoenică, Director de Franciză şi membru al Consiliului de Administraţie al METRO Convenience România, compania care operează LaDoiPaşi Extra.
Situate în zone urbane dense, magazinele LaDoiPaşi Extra au suprafeţe cuprinse între 60 - 200 mp şi propun o varietate extinsă de produse alimentare şi non-alimentare, cu focus pe soluţii tip ready-to-eat, ready-to-go, ready-to-cook.
Magazinele LaDoiPaşi Extra sunt formate moderne, organizate intuitiv, pentru a fi parcurse rapid, integrate digital cu infrastructura METRO, astfel încât procesele de aprovizionare şi gestionare se derulează eficient, cu un efort minim din partea echipelor.