Metro Cash&Carry şi-a prezentat azi noua strategie privind mărcile proprii, constând în 6 mărci distincte, anunţând că vrea să-şi crească procentul de vânzări aferent mărcilor proprii de la 10%, cât este în prezent, la 20% până în 2012.
Pe baza cifrelor din 2008, acest lucru ar însemna vânzări în valoare totală de aproximativ 6 miliarde de euro. Portofoliul de produse este implementat în prezent în toate cele 30 de ţări în care operează compania.
"Noua noastră strategie privind mărcile proprii se concentrează şi mai mult pe nevoile speciale ale clienţilor cheie, cum sunt hotelurile şi restaurantele, clienţii revânzători şi birourile", a declarat, într-un comunicat, Frans W. H. Muller, CEO METRO Cash & Carry International şi membru al Consiliului de Administraţie METRO Group.
Metro anunţă că, în cazul celor 6 mărci proprii, preţul de vânzare va fi cu 10-20% mai mic decât cel al produselor aparţinând unor mărci similare."Noua abordare a mărcilor proprii este un pilon important al strategiei globale a METRO Cash & Carry. (...) Întregul model de afaceri este şi mai mult adaptat la nevoile grupului ţintă, care include hoteluri şi restaurante, comercianţi, companii de servicii şi birouri. Pe lângă o iniţiativă consolidată în ceea ce priveşte mărcile proprii, se stabilesc noi formate de magazine, lansarea pe piaţă a unui serviciu de livrare, o gestionare îmbunătăţită a grupului ţintă (...)", se arată în comunicatul companiei, informează NewsIn.