Producătorul de anvelope Michelin estimează că până în 2010 va putea ajunge la o cotă de piaţă de peste 30%, în România, în timp ce piaţa anvelopelor în ansamblul ei va creşte anual cu mai mult de 5% în acelaşi interval de timp, au spus ieri reprezentanţii Michelin.
Compania are în prezent o cotă de piaţă de aproximativ 20% în ţară.
Michelin a obţinut în 2006 la cele trei fabrici din ţară o cifră de afaceri de 260 milioane euro, cu 30% mai mare decât în 2005, când acest indicator a fost de 200 milioane euro. Michelin are în România trei uzine, dintre care două produc anvelope (Victoria Floreşti şi Silvana Zalău - ambele preluate în 2001 de la grupul Tofan) şi Romsteel Cord Zalău - fabrică de cord metalic, investiţie greenfield a grupului francez. Michelin a investit în România peste 150 milioane euro în cei şase ani de prezenţă pe piaţă.