Nissan sărbătoreşte 25 de ani de vânzări în Europa pentru Micra, model ce şi-a consolidat de-a lungul acestui sfert de secol poziţia de maşină preferată a locuitorilor din mediul urban, conştienţi şi sensibili la stilul şi rafinamentul ei discret. Echipată şi inovată la fel ca o maşină de segment superior, Micra îşi consolidează bine-meritată reputaţie de maşină citadină printr-un amestec de dimensiuni compacte, ideale pentru condusul în oraş, cu un design distinctiv şi elegant şi cu un nivel de tehnologie mai rar întâlnit la contemporanii săi.
Datorită stilului estetic cultivat, Micra stabileşte standardul în segmentul maşinilor de oraş, fiind foarte apreciată de către clienţi pentru includerea tehnologiei inovatoare, dar uşor de utilizat - conectivitatea telefonului prin Bluetooth, cheia inteligentă, ştergătoarele cu senzor de ploaie şi farurile cu aprindere automată.
Gama motorizărilor disponibile în România permite alegerea între motoare pe benzină de 1.2 l - 65 CP sau 1.2 l - 80 CP, 1.4 l - 88 CP şi un motor de 1.5 litri dCi diesel - 86 CP.
Simon Thomas, Senior Vice President, Sales & Marketing pentru Nissan în Europa, a declarat: \"Micra a devenit un simbol pentru Nissan în întreaga Europă. Succesul sau şi prezenţa constantă în preferinţele conducătorilor auto sunt datorate combinaţiei unice de stil, tehnologie sofisticată şi uşor accesibilă. În virtutea tuturor acestor calităţi avem plăcerea să sărbătorim cu succes un sfert de secol de vânzări de Micra în Europa.\"