Producătorul şi distribuitorul ieşean de produse profesionale de curăţenie şi dezinfecţie a finalizat ultima etapă a depozitului logistic din Parcul Industrial Miroslava, judeţul Iaşi, care a implicat construcţia de birouri şi mutarea sediului companiei de la Voineşti (Iaşi), conform unui comunicat remis redacţiei. Investiţia totală în depozitul logistic a fost de 7 milioane de euro, sumă ce include construcţia acestuia, dotările tehnologice şi stocurile de marfă. Proiectul depozitului logistic a fost necesar deoarece Misavan şi-a propus, ca strategie prioritară, să-şi deservească cât mai eficient clienţii, să vină în întâmpinarea nevoilor acestora şi, bineînţeles, pentru o gestionare cât mai bună a timpilor de livrare, dar fiind faptul că în ultimii 2 ani lanţurile logistice au fost afectate.
Potrivit sursei citate, proiectul a fost demarat în iunie 2020, construcţia se întinde pe o suprafaţă de 5.000 de metri pătraţi şi cuprinde, pe lângă zona de depozitare şi logistică, şi o zonă de de birouri, implicit sediul companiei Misavan. Capacitatea maximă de depozitare densă este de aproximativ 4.800 de locuri de paleţi. Depozitul deserveşte toate cele 12 filiale ale companiei din întreaga ţară.
"Depozitul logistic a început să fie funcţional încă din luna martie, lucru care ne-a ajutat să îmbunătăţim procesul şi timpii de livrare a produselor. Ultima fază a proiectului, finalizată luna aceasta, a fost zona de birouri care a însemnat şi mutarea sediului firmei din Voineşti în Miroslava. Strategia noastră este să fim cât mai aproape de clienţi, deservindu-i cât mai rapid", explică Ciprian Otea, director general Misavan.
În 2021, compania şi-a consolidat poziţia pe piaţa de profil, înregistrand o creştere de 12% a cifrei de afaceri faţă de 2020 (aproximativ 114 milioane lei), iar pentru anul acesta estimează o creştere similară. Cu cea mai mare investiţie din ultimii ani finalizată, Misavan are în plan pentru 2022 o serie de investiţii care vizează extinderea gamelor de produse şi modernizarea facilităţilor actuale de producţie, subliniază sursa citată.
"Avem câteva investiţii în desfăşurare pe care vrem să le finalizăm înainte de a ne implica în proiecte mult mai ample. În ultimii ani am crescut constant şi ne propunem să păstrăm trendul şi pentru 2022, mai ales că investiţia de la Miroslava ne ajută să deservim rapid clienţii. Există un trend de revenire a pieţei B2B după aceşti doi ani de pandemie, angajaţii încep să revină la birou, prin urmare, cererea de soluţii complete de curăţenie pentru uz profesional este în creştere", spune Ciprian Otea. Anul trecut, spre exemplu, peste 10.000 de companii au ales Misavan ca furnizor pentru produsele lor de curăţenie, iar pentru 2022 se doreşte creşterea portofoliului de clienţi.
Portofoliul companiei cuprinde peste 1.500 de produse, fie soluţii concentrate, pentru uz profesional (adresabilitate publicului profesional), fie gata de utilizat, în recipiente de diferite dimensiuni, pentru toate categoriile de consumatori, inclusiv adaptate pentru utilizarea casnică. Cele mai cunoscute şi comercializate sunt cele din gama premium Dr. Stephan.
Lansate iniţial pentru uz profesional, targetul fiind afacerile din domeniul HoReCa, office, medical, industrie şi auto, produsele Dr. Stephan au fost adaptate în ultimii ani pentru retail şi consumatorii casnici. Comercializarea produselor către consumatorul final se face şi prin intermediul site-ului, www.misavan.ro, unde sunt expuse doar produsele cu cea mai mare adresabilitate către publicul larg.
Dezvoltarea la nivel naţional a businessului Misavan a însemnat şi creşterea numărului de angajaţi, inclusiv în perioada 2020-2021. În prezent, compania are peste 340 de angajaţi în toată ţara, se mai arată în comunicat.