MIZÂND PE SEGMENTUL GRUPURILOR DE CORPORATIŞTI J'info Tours estimează afaceri de circa 80 milioane lei în 2017

Ziarul BURSA #Companii #Turism / 9 august 2017

Agenţia de turism J'info Tours estimează afaceri de până la 80 milioane lei în acest an, în creştere cu circa 18% faţă de anul anterior, ca urmare a lansării de destinaţii noi şi a diversificării produselor vechi, a declarat pentru News.ro preşedintele companiei, Carmen Pavel, precizând că turoperatorul s-a bazat în acest an mai mult pe segmenul de grupuri de corporatişti şi pe excursiile în zone mai îndepărtate, care pornesc de la 2.000 de euro. Compania mizează pe segmentul de călătorii în grup, deoarece piaţa înregistrează creşteri de 30-40%.

"Cea mai relevantă experienţă de călătorii în grup sunt incentive-urile (recompensele, n.r.) oferite angajaţilor de către angajatorii din corporaţii. Aceste călătorii aduc un plus de echilibru şi unitate în colectivele de lucru, angajaţii devin mai eficienţi şi mai motivaţi", a afirmat Pavel, pentru News.ro.

Agenţia de turism îşi asigură 65% din venituri din contractele cu companii şi are în portofoliu multinaţionale din domeniile farmaceutic, auto, IT, cimentului sau din industria tutunului şi agricultură. Printre clienţii J'Info Tours se numără grupuri precum Avon, Uni­lever, Ericsson sau AIG.

"Foarte mulţi angajaţi din companii mari, corporatişti, călătoresc la hoteluri de 4-5 stele, cu toate mesele incluse, au diverse vizite asigurate, servicii suplimentare. Şi toate acestea pe banii companiei, care îşi recompensează salariaţii", a spus Carmen Pavel.

De obicei, corporatiştii merg împreună în vacanţe, fiind încurajaţi de companii: "Fac totul împreună, mănâncă, se distrează. Aceştia ulterior lucrează mai bine, sunt şi mai motivaţi să rămână în cadrul companiei. Iar companiile care au făcut astfel de deplasări au văzut ulterior avantajele acestor excursii în cifra de afaceri, aportul lucrativ este de zece ori mai mare, fie şi dacă angajaţii ies numai trei-patru zile undeva".

Cele mai căutate destinaţii de vacanţă în acest an pentru grupuri sunt China, Japonia, America de Sud, India şi Africa de Sud. Preţurile sejururilor pornesc de la 2.000 de euro de persoană şi pot ajunge la 3-4.000 euro.

"Avem, de exemplu, un grup de peste 80 de persoane care în luna noiembrie vor merge în vacanţă în Phuket, Thailanda, un alt grup care va merge în Goa, India. Am realizat în cei 27 de ani de activitate peste 200 de incentive-uri pentru grupuri de 20-30 de participanţi până la grupuri de 3-400 de participanţi, în Creta, Antalya, Punta Cana sau India, Australia, Lanzarote sau Cuba", a mai spus reprezentantul companiei.

Companii farmaceutice, din agricultură sau chiar din presă îşi duc cu regularitate angajaţii sau partenerii în astfel de deplasări, potrivit jucătorilor din sectorul turistic.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

13 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6879
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3062
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9723
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.4124

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb