Brandul italian de îmbracăminte MOTIVI, parte a retailerului de modă Miroglio Fashion SRL, Italia, deschide un nou magazin concept în Timişoara, în urma unei investiţii de aproximativ 180.000 de euro, potrivit unui comunicat de miercuri al companiei.
"România este una dintre pieţele regionale importante pentru Miroglio Fashion, alături de Rusia şi Italia. Este unul dintre motivele pentru care dorim să ne intensificam activitatea prin deschiderea de noi magazine menite să sublinieze moştenirea culturala şi stilul italian, existente in ADN-ul brandului nostru", a declarat Luigi Ferraro, International development Manager si Retail Manager Miroglio Fashion SRL, Italia.
Până la mijlocul lunii septembrie 2016, MOTIVI are in plan deschiderea altor noi locaţii in ţară, următorul pas fiind redeschiderea, în a doua jumatate a lunii aprilie, a magazinului deţinut în centrul comercial Iulius Mall din Cluj, în urma finalizării procesului de relocare şi renovare.
În acelaşi timp, compania intenţionează să intre şi pe zona de online şi să crească numărul de locaţii în sistem de franciză, ca parte a procesului de expansiune in România şi de consolidare a poziţiei sale in regiune, prin redeschiderea magazinului din Bulgaria şi prin introducerea unor noi brand-uri în magazinul MOTIVI din Republica Moldova (Chişinău).
În prezent, brandul are 15 magazine în ţară, dintre care 13 proprietate şi două francize în Bucuresti, Timisoara, Constanta, Cluj-Napoca, Iasi, Suceava, Bacau, Arad, Ploiesti, Piteşti, Târgu-Mureş.
Brandul MOTIVI face parte din Miroglio Fashion, unul dintre cei mai importanţi retaileri de fashion din Italia. Miroglio a pornit in 1884 ca magazin de textile în oraşul Alba din nordul Italiei, în prezent, compania deţinând o retea de 1.300 de magazine monobrand în intreaga Europa, dar şi pe celelalte continente.