Murfatlar a lansat pe piaţă Sec de Murfatlar 2003, o gamă care conţine două vinuri seci, unul alb şi unul roşu - Sauvignon Blanc şi Cabernet Sauvignon. Colecţia Sec de Murfatlar 2003 vine cu noi etichete, cu un design stilizat, care subliniază grija deosebită acordată calităţii vinurilor din gamă şi se înscriu în tendinţa generală de perfecţionare a mărcii. Noul spot al colecţiei Sec pune accentul pe eforturile echipei de la Murfatlar, care îşi respectă consumatorul oferindu-i o gamă de vinuri de calitate. Strategia media pune accentul pe difuzarea spotului la TV, dar şi în presa scrisă şi prin panotaj. Campania mai include promoţii pe terase, cu degustări şi premii instant, pe perioada verii.
Campania pentru colecţia Sec de Murfatlar 2003 a fost realizată împreună cu Next/CAP, agenţie cu care "Murfatlar" a colaborat la aproape toate campaniile din ultimii ani. Sec de Murfatlar se adresează bărbaţilor tineri, non-conformişti, cu studii medii şi superioare, cu venituri peste medie, din zonele urbane.
"Sec de Murfatlar" este o colecţie de vinuri tinere, obţinute din vîrfuri de recoltă culese la maturitate deplină. Gama conţine două vinuri, unul alb şi unul roşu, ambele seci. Sauvignon Blanc a fost premiat cu aur la Concursul Internaţional de Vinuri - Bucureşti 2003, în vreme ce Cabernet Sauvignon a cîştigat medalia de argint la "Vino Ljublijana", în 2002.
Murfatlar România produce 20 de milioane de sticle de vin anual, dintre care 70% sunt vinuri albe, iar 30% sunt vinuri roşii. Vinurile de la Murfatlar sunt grupate în şase game sortimentale: Sec de Murfatlar, Premiat, Vinoteca, Rai de Murfatlar, 3 Hectare şi Ferma Nouă. De asemenea, Murfatlar produce singurul vin licoros din ţară, Lacrima lui Ovidiu, precum şi vinarsul Zaraza.