Dezvoltatorul imobiliar NEPI va finaliza pe 31 martie a doua fază de construcţie a Shopping City Timişoara şi va inaugura integral centrul comercial, după o investiţie totală de 83,8 milioane de euro, potrivit unui comunicat de presă al companiei remis miercuri redacţiei.
"Finalizarea fazei a doua de construcţie a Shopping City Timişoara, plănuită pentru data de 31 martie, va aduce pe piaţă cel mai mare şi mai modern centru comercial din vestul ţării, cu branduri de prestigiu internaţional, precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, C&A, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Colins, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alături de cel mai mare şi mai modern cinematograf din afara Capitalei", se arată în comunicatul NEPI.
Odată cu inaugurarea primei faze, în noiembrie 2015, Shopping City Timişoara a adus timişorenilor primul hypermarket Carrefour din regiune, alături de alţi 25 de retaileri naţionali şi internaţionali, între care Dedeman, Media Galaxy, Noriel, Kendra, Pepco, Help Net, SensiBlu, Opticris, TUI Travel, Zoocenter, Mondex, potrivit sursei citate.
În plus, centrul comercial va oferi acces la cel mai mare cinematograf multiplex Cinema City din afara Capitalei, cu 13 săli dotate cu cele mai noi tehnologii 3D, precum şi conceptele revoluţionare iMAX şi 4Dx, se arată în comunicatul de presă.
Centrul comercial este construit pe un teren de 18 hectare, în două etape, iar la finalizarea dezvoltării sale, în martie, va avea o suprafaţă închiriabilă de 70.000 metri pătraţi în prima fază. Parcarea are aproximativ 2.500 de locuri, dispuse la nivelul solului şi pe acoperiş, se mai arată în comunicatul NEPI.
New Europe Property Investments este un grup de investiţii listat la Busa de Valori din Johannesburg (JSE), la Bursa de Valori de la Londra (LSE), precum şi la Bursa de Valori din Bucureşti (BVB), informează sursa citată.
Grupul a fost înfiinţat în anul 2007 pentru a achiziţiona, a dezvolta şi a gestiona cele mai importante proprietăţi pe zona de retail din ţările emergente ale Uniunii Europene, cu potenţial de creştere pe termen lung. De-a lungul timpului, Grupul NEPI şi-a consolidat un portofoliu solid de proprietăţi şi a dezvoltat, în mod constant, proiecte numeroase în România şi Slovacia. Strategia de dezvoltare se concentrează pe expansiunea în segmentul de retail şi pe alte pieţe. În plus, Grupul investeşte şi în dezvoltarea clădirilor de birouri clasa A în marile oraşe din România, unde există cerere din partea chiriaşilor precum companiile multinaţionale, informează comunicatul de presă.
Din portofoliul NEPI fac parte Mega Mall, Mall Promenada, Vulcan Value Center, CityPark Constanţa, Ploieşti Shopping City, Brăila Mall, Galaţi Shopping City, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center şi alte centre comerciale în întreaga ţară, dar şi în Serbia şi Slovacia. NEPI mai deţine şi clădirile de birouri Floreasca Business Park, The LakeView din Bucureşti, City Business Centre din Timişoara şi The Office din Cluj.