Nestle lansează pe piaţa din România brandul NESVITA®, o gustare de ovăz cu fibre, vitamine şi minerale.
Conform unui studiu realizat de Nestle în decembrie 2021, pentru 72% dintre românii din mediul urban, ingredientele sunt cele mai importante în decizia de achiziţionare a unui produs alimentar. De aceea, noua reţetă include fulgi de ovăz integral, fructe uscate, seminţe şi miere şi este o sursă importantă de fibre, care sprijină diferitele nevoi ale organismului, precum şi un stil de viaţă sănătos. Noile produse nu conţin zahăr adăugat.
NESVITA® este disponibil în magazine în trei variante: Gustare de ovăz pentru energie, Gustare de ovăz pentru piele sănătoasă, Gustare de ovăz pentru imunitate. Varianta prună-măr cu seminţe de in a fost dezvoltată pentru a oferi un plus de energie, varianta morcov-măr conţine vitaminele B2 (riboflavină) şi B3 (niacină) care contribuie la menţinerea sănătăţii pielii, iar varianta zmeură, coacăze negre şi seminţe de in cu vitaminele C si B6 a fost creată cu scopul susţinerii imunităţii.
Cele trei propuneri de mic dejun sunt disponibile în pachete de o singură porţie (35 g), se prepară uşor şi sunt foarte gustoase pentru toată familia. Pentru preparare se poate turna lapte sau băutură vegetală, iaurt sau apă peste produs, rezultând o gustare hrănitoare, gata de consumat în doar 3-5 minute.
"Importanţa fibrelor şi a cerealelor integrale în alimentaţie este un subiect care trebuie adresat unui număr cât mai mare de consumatori. Prin lansarea NESVITA®, dorim să sprijinim educaţia consumatorilor cu privire la rolul cerealelor integrale şi al fibrelor în menţinerea sănătăţii, încurajându-i totodată să-şi îmbunătăţească obiceiurile alimentare", spune Mihaela Buşu, Business Executive Officer, Nestle România.