Nestle şi-a intensificat eforturile de inovare şi reformulare a reţetelor cu scopul de a reduce cantităţile de zaharuri adăugate, sare şi grăsimi saturate şi de creştere a conţinutului de legume, fructe şi cereale integrale. De 25 de ani, Nestle introduce pe piaţă produse cu un gust şi o calitate superioare, adaptate preferinţelor consumatorilor, iar în această primăvară vine cu noutăţi la toate categoriile de produse pe care le deţine în România: de la cafea şi cereale pentru mic dejun şi până la produsele culinare. Aceste produse sunt adaptate nevoilor de consum din perioada de pandemie, când românii preferă produsele potrivite pentru toată familia, produse uşor de folosit în contextul în care obiceiul de a găti acasă a cunoscut un nou avânt, conform unui comunicat remis redacţiie.
Statisticile ne arată că două treimi din populaţia Europei sare peste micul dejun cel puţin o dată pe săptămână, lipsindu-se, astfel, de nutrienţii necesari pentru a funcţiona optim încă de la primele ore ale zilei. Consumul de cereale este asociat obiceiulului de a lua micul dejun, conform unui studiu realizat în rândul adolescenţilor europeni, cerealele integrale având un aport fundamental într-o alimentaţie echilibrată. Mai mult de atât, specialiştii care au analizat consumul de cereale integrale în alimentaţia de zi cu zi subliniază rolul acestui obicei alimentar în reducerea riscului de apariţie a bolilor de inimă, diabet zaharat de tip 2 şi obezitate.