Nestlé a lansat săptămâna trecută, în Mexic, "Planul Nescafe", un proiect de sustenabilitate pentru îmbunătăţirea standardelor privind cultivarea şi producţia cafelei, la nivel mondial. Până în 2020, Nestlé va investi 387 milioane euro pentru categoria de cafea, pe lângă cei 155 de milioane investiţi în ultimii 10 ani. Investiţia va include 270 milioane euro pentru "Planul Nescafe" şi 117 milioane euro pentru brandul Nespresso, informează un comunicat remis redacţiei.
Paul Bulcke, CEO Nestlé, a declarat: "Suntem mândri că Nescafe, lider mondial pe piaţa cafelei, oferă numele acestei iniţiative globale care va aduce valoare pentru întregul lanţ al producţiei de cafea, de la fermieri la consumatori, până la noi. Valoarea creată pentru acţionari, angajaţi, consumatori şi comunităţile în care operăm, este o parte integrată şi importantă a strategiei noastre de afaceri, aceasta fiind cheia succesului pe termen lung a fiecărei companii".