Compania Nestlé, liderul mondial al industriei alimentare, a aşezat la baza strategiei sale preocupările consumatorilor, devenind astfel şi lider al industriei în "Nutriţie, Sănătate şi Wellness".
Preocupările pentru nutriţie, sănătate şi wellness devin tot mai importante pentru consumatori şi producători şi sunt, de asemenea, incluse pe agendele factorilor de interes din domeniul sănătăţii. Cele mai recente studii ştiinţifice demonstrează importanţa alegerilor alimentare de zi cu zi ale consumatorilor pentru menţinerea unei vieţi sănătoase, productive şi plăcute.
De aceea, compania Nestlé a dezvoltat şi implementat programe speciale care să urmărească şi să asigure optimizarea constantă a profilului nutriţional al produselor sale (60/40+) şi, totodată, o comunicare eficientă a conţinutului nutriţional al acestor produse către consumatori, pentru a-i îndruma în alegerile lor zilnice. (Nutritional Compass).
Consumatorii sunt din ce în ce mai dispuşi să plătească mai mult pentru produse pe care le consideră de bună calitate şi care să reprezinte cea mai bună alegere pentru îmbunbătăţirea stilului lor de viaţă.
"Strategia globală a Nestlé, bazată pe "Nutriţie, Sănătate şi Wellness", este aceea de a oferi consumatorilor produse cu o superioritate calitativă dovedită. În consecinţă, compania investeşte permanent în inovarea şi revizuirea portofoliului său de produse, pentru a deveni astfel partenerul nutriţional preferat al consumatorilor", declară Paul Nuber, Director General Nestlé România.
Pornind de la angajamentul său de a asigura cea mai bună nutriţie, pe parcursul întregii zile, consumatorilor de orice vârstă, din întreaga lume, compania Nestlé trece prin filtrul conceptului "Nutriţie, Sănătate şi Wellness" toate categoriile sale de produse, ajutată fiind de cunoştinţele şi rezultatele cercetărilor pe care compania le deţine în domeniul nutriţiei.
În acest sens, Nestlé deţine cel mai mare Centru de Cercetare în domeniul alimentaţiei şi nutriţiei, în care îşi desfăşoară activitatea peste 5.000 de specialişti, precum şi fonduri speciale şi parteneriate de cercetare cu numeroşi parteneri de afaceri şi universităţi.
"Totul începe din interior. Pentru a implementa cu succes procesul de recunoaştere a companiei Nestlé ca lider mondial în "Nutriţie, Sănătate şi Wellness" ne sigurăm, în primul rând, că avem o cultură internă construită pe o instruire solidă şi permanentă în cele trei direcţii strategice - Nutriţie, Sănătate şi Wellness", completează Paul Nuber.
Conceptul de "Nutriţie, Sănătate şi Wellness" este susţinut de valori fundamentale precum: o nutriţie optimă, moderaţie, autenticitate şi transparenţă. Principii puternice de operare impulsionează strategia Nestlé să creeze produse care încurajează o alimentatie echilibrată şi sănătoasă, pentru a veni astfel în întâmpinarea nevoilor nutriţionale ale consumatorilor.
Strategia Nestlé de "Nutriţie, Sănătate şi Wellness" are la bază o comunicare permanentă şi responsabilă cu consumatorii. Nestlé ţine cont de părerea consumatorilor, îi informează şi îi sfătuieşte în fiecare zi pentru a face cele mai potrivite alegeri.
Angajamentul Nestlé 60/40+
- Este un program unic şi un set de instrumente, care contribuie la optimizarea constantă a gustului şi a profilului nutriţional superior al produselor funcţie de preferinţele consumatorilor.
- Promovează inovarea şi îmbunătăţirea produselor.
- Acoperă 18 categorii de produse alimentare şi băuturi, in 85 de ţări.
- În fiecare an, accentul se pune pe produsele cu cele mai bune vânzări, scopul fiind acela de a maximiza calitatea alimentaţiei consumatorilor.