Retailerul german de modă pentru tineri New Yorker îşi va continua expansiunea în România, unde vizează, pentru 2009, deschiderea a cel puţin patru noi magazine, vânzările companiei nefiind afectate până în prezent de criza financiară, au declarat reprezentanţii companiei.
"În anul 2009, estimăm o creştere cu cel puţin patru magazine în noi oraşe ale ţări. Totodată, se află încă în faza de proiect deschiderea primului magazin din Bucureşti, pe care o preconizăm undeva în primăvara anului viitor", Mihai Şindrilaru, New Yorker Area Manager pentru România, citat de NewsIn.
Potrivit acestuia, criza financiară nu a afectat până în prezent vânzările New Yorker din România. "Prin urmare, expansiunea NewYorker în anul 2009 va continua conform planului stabilit", a adăugat repre-zentantul companiei.
New Yorker a deschis la sfârşitul lunii noiembrie cel de-al cincilea magazin din România, în centrul comercial Lotus Center din Oradea, pe o suprafaţă de peste 700 de metri pătraţi.
Prin cele cinci mărci ale sale - Amisu, Fishbone Sister, Fishbone, Smog şi Censored - New Yorker acoperă o gamă variată şi sofisticată de stiluri vestimentare de la sport, casual până la elegant. Colecţiile New Yorker sunt adresate în primul rând tinerilor cu vârste cuprinse între 12-35 de ani, dar şi altor categorii de vârstă.
New Yorker deţine în România cinci magazine deschise în Sibiu, Cluj, Târgu Mureş, Bacău şi Oradea. New Yorker este prezent cu 670 de magazine în 25 de ţări din Europa şi Orientul Mijlociu. În afară de România şi Germania există magazine în peste 20 de ţări printre care Austria, Belgia, Croaţia, Cehia, Danemarca, Franţa, Ungaria, Olanda, Rusia, Arabia Saudită, Spania, Elveţia, Emiratele Arabe Unite, etc.