Tot mai multe organizaţii au adoptat soluţii de AI generativ (GAI) în ultimul an, iar rezultatele acestor implementări încep să apară. SAS arată cum platforma sa, SAS Viya, care foloseşte modele lingvistice mari (LLM) sprijină clienţii în accelerarea productivităţii şi eficienţei. Şi în 2024, SAS plănuieşte să inoveze în domeniu, prin introducerea SAS Data Maker, propriul generator de date sintetice, dar şi prin oferirea de asistenţi cu AI generativi adaptaţi diverselor industrii, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
"Principiul SAS este acela că oricine ar trebui să poată efectua analize complexe în orice fază a ciclului de existenţei a datelor, iar AI-ul generativ este crucial în această democratizare a proceselor", afirmă Wiktor Markiewicz, Senior Market Research Analyst pentru IDC. "Dar majoritatea liderilor încă nu înţeleg tehnologia AI şi cum o pot folosi eficient. Accesul la o platformă de date şi AI de încredere elimină presupunerile, oferind un sprijin important în parcursul alături de AI-ul generativ."
În cazul AI-ului generativ, SAS pune accent pe utilizarea etică şi adaptată la nevoile fiecărei industrii. Astfel, SAS permite adoptarea sigură a noilor tehnologii şi contribuie la creşterea productivităţii şi la obţinerea de rezultate de încredere într-o arie largă de industrii supuse unor reglementări variate.
SAS continuă să introducă funcţii de AI generativ în soluţia MarTech, SAS Customer Intelligence 360, pentru a ajuta oamenii de marketing să îmbunătăţească semnificativ experienţa clienţilor.
SAS Customer Intelligence 360 oferă deja asistenţă cu AI generativ pentru simplificarea planificărilor de marketing, dar şi dezvoltarea de conţinut şi propuneri creative. SAS introduce trei noi funcţii în cadrul SAS Customer SAS oferă susţinere completă pentru confidenţialitatea utilizatorilor prin măsurători robuste a calităţii datelor, inclusiv generare de date sintetice, minimizare de date, anonimizare şi criptare, astfel că informaţiile valoroase rămân protejate.