Nordis Group anunţă extinderea portofoliului prin lansarea Nordis Travel, propria agenţie de turism, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Investiţia iniţială, de peste 500.000 de euro, a fost făcută în echipă şi tehnologie, precum sisteme de rezervări, avansuri şi depozite pentru companii aeriene si hoteluri. Pentru primul an de activitate sunt preconizate vânzări de pachete turistice în valoare de peste 7 milioane de euro.
În primele trei luni, peste 400 de turişti români au plecat deja în vacanţe prin Nordis Travel în destinaţii precum Maldive, Republica Dominicană, Egipt, Monaco, Dubai, Elveţia sau Tur-cia. Alte destinaţii căutate sunt Seychelles, Mexic, Punta Cana, Kenya, Zanzibar, Grecia, Croaţia, Spania şi Cipru.
Anca Drugan, Managing Partner & CEO Nordis Travel, explică preferinţele noului tip de turist din vreme de pandemie şi modul în care acestea sunt satisfăcute: "Turiştii sunt dornici să călătorească, să se bucure, iar prima întrebare este "unde pot pleca?". Noi stăm de vorbă cu ei, pentru a înţelege cât mai precis ce îşi doresc, şi îi sprijinim să îşi atingă visul cu mâna. Le oferim consultanţă pentru fiecare destinaţie în parte şi ne ocupăm de toate de-taliile călătoriei, de la completare formularelor, până la rezervarea meselor la restaurante, evenimente speciale, bilete la concerte, check-in şi orice doleanţe au în materie de conci-erge. Le învăţăm tabieturile şi le pregătim vacanţele până la cel mai mic detaliu, astfel încât principala lor preocupare să fie aceea de a se bucura de timpul lor. De asemenea, beneficiază de tot suportul nostru pentru returul de la destinaţie. Ştim că fiecare client are preferinţele lui, este unic, şi ne comportăm cu ei ca atare", a declarat Anca Drugan.
Pentru Vladimir Ciorbă, CEO Nordis Group, business-ul noii agenţii se bazează pe trei atuuri majore: forţa Nordis Group, experienţa echipei de turism conduse de Anca Drugan, Manag-ing Partner & CEO Nordis Travel, respectiv adaptarea ofertei la restricţiile impuse de pan-demie şi la nevoile turiştilor. "Avem în vedere nevoia oamenilor de a avea siguranţă, confort şi cât mai mult timp pentru ei înşişi, lucru pe care îl întâlnim mereu la toţi clienţii Nordis Group", a declarat Vladimir Ciorbă.
La rândul lui, Emanuel Poştoacă, preşedinte Nordis Group, spune că Nordis Travel a apărut "din dorinţa de a investi în România şi a le oferi turiştilor servicii premium, de a duce tur-ismul la un alt nivel".
"Nordis Travel reprezintă cursul firesc pe care îl parcurge Nordis Group în domeniul ospital-ităţii şi al turismului. Construim hoteluri şi clădiri rezidenţiale de 5 stele în cele mai re-numite staţiuni din ţară şi intenţia noastră este să punem România pe harta destinaţilor mondiale de lux", a mai spus Emanuel Poştoacă, care a adăugat că un obiectiv important al agenţiei Nordis Travel este turismul de incoming, cu operare charter din vestul şi nordul Europei. "Oaspeţii fiecărui hotel Nordis Group vor beneficia de servicii de concierge de 5 stele", a adăugat Emanuel Poştoacă.