Noua campanmie de imagine Prigat, semnată Leo Burnett, se desfăşoară sub sloganul "Mai mult fruct. Mai multă energie" şi anunţă cea mai recentă noutate de la Prigat: prima gamă completă de băuturi răcoritoare necarbonatate fără conservanţi produsă în România, indiferent de segment (still drink, nectar şi juice) sau tipul de ambalaj (PET, carton, sticlă). Campania Prigat se desfăşoară pe TV, outdoor şi in-store şi include mai multe execuţii, printre care spotul TV "Cîinele", difuzat pe mai multe posturi de televiziune.
"Cîinele" prezintă, într-o manieră creativă, o situaţie amuzantă de viaţă. Un adoles-cent ieşit la plimbare în parc cu cîinele stă de vorbă cu o fată. Cîinele, în lesă, plictisit, stă impasibil lîngă cei doi. Un frisbee îi atrage brusc atenţia, scoţîndu-i din amorţeală. Se agită, fuge, se joacă, spectatorul aşteptîndu-se ca băiatul (care şi-a prins lesa cîinelui de cureaua de la pantaloni, absorbit de muzica pe care o ascultă la walkman-ul prietenei sale) să fie smuls şi dărîmat de patruped. Surpriză însă: băiatul rămîne neclintit, în timp ce cîinele se opreşte brusc, ca şi cum ar fi fost legat de un stîlp. "Raportul de forţă dintre un băiat de 11 ani şi un cîine de talie mare e total diferit de cel ştiut, atunci cînd în poves-te intervine plusul de energie de la Prigat - prima gamă completă de băuturi răcoritoare necarbonatate fără conservanţi", explică Ema Prisca, Senior Copywriter. Spotul "Cîinele" a fost realizat de casa de producţie Castel Film, cu Bogdan Naumovici ca regizor şi Max Lemnij ca DOP.