Compania românească Allview a prezentat în cadrul târgului IMWorld din 3-4 octombrie de la Romexpo Bucureşti mai multe soluţii inteligente de tip B2B, care includ noutăţi în materie de interacţiune a utilizatorului cu diverse device-uri.
Specialiştii de la Allview lucrează permanent pentru dezvoltarea asistentului vocal în limba română, previzionând pentru AVI (un asistent vocal, mereu la dispoziţia ta ) un viitor în care aceasta va răspunde prompt dorinţelor clienţilor în diferite medii, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei noastre.
Practic, în funcţie de tipul de bussines, dezvoltarea şi implementarea lui AVI va permite asigurarea unui serviciu de permanenţă, care le va veni în ajutor angajaţilor companiei, oferind informaţii şi preluând comenzile clienţilor.
AVI va deveni un partener de nădejde în multe alte domenii. Industriile vizate în mod direct sunt comerţ, turism, curierat, dar şi zona hotelieră şi de agrement.
Un asistent care îţi economiseşte timp şi elimină cozile şi aglomeraţia. Informaţiile despre îmbarcare în aeroport devin mai accesibile ca oricând, iar anumite servicii se pot accesa instantaneu. Asistentul vocal AVI aspiră să devină un produs global, cu potenţial până la 100 de limbi şi va face primii paşi către un stil de viaţă inteligent, potrivit comunicatului.
O altă soluţie inteligentă de tip B2B a fost prezentată la IMWorld de partenerul Allview, SensyTouch. Noutatea prezentată de aceştia constă într-o soluţie software/hardware self-care şi care permite personalizarea comenzii lansate de clienţi (ex: Meniu complex- cu un simplu touch clientul îşi crează meniul dorit: burger, salată, sos curry, apă plată).
Softul permite realizarea de cataloage online sau personalizare unui contract şi devine un real ajutor în domeniul bancar, prestări servicii sau spaţii de agrement.