Banca Transilvania facilitează accesul românilor de pretutindeni la serviciile sale şi la asistenţa oferită de echipa Call Center prin lansarea unui număr de telefon dedicat, +40264 303 003, non-stop, conform unui comunicat remis redacţiei.
Facilitarea accesului românilor la banking - indiferent de ţara în care lucrează sau studiază - este asigurată de Banca Transilvania şi prin soluţiile de banking la distanţă, BT Pay, BT24, NeoBT, BT Visual Help, respectiv chatboţii Livia, Raul şi Ino, pentru:
Conturile deschise la BT: deschidere cont 100% online (NeoCont), vizualizare sold şi tranzacţii, obţinere extras de cont, listă de IBAN-uri;
Carduri BT: modificarea limitelor de tranzacţionare, blocare şi reemitere, autorizare plăţi online prin BT Pay;
Plăţi şi transferuri către conturile sau cardurile proprii sau către alte persoane cu conturi la alte bănci din România sau din alte ţări;
Acces la informaţii despre credite, depozite, conturi de economii etc.
Prin soluţiile de self-banking, Banca Transilvania contribuie la incluziunea financiară a românilor de pretutindeni, prin acces la servicii şi produse de ultimă generaţie.