O campanie de publicitate pentru produsele "Vichy" se derulează de cîteva săptămîni bune, cu agresivitate, într-un cotidian central. Şi numai în acela. Cîte două şi cîte trei reclame "Vichy", apar în aceeaşi ediţie a cotidianului. Pagini întregi, cu produse benefice părului, tratamente care îţi iau ochii (dar nu cu preţuri accesibile pentru toată lumea). Pînă aici totul este în regulă. Numai că ... produsele firmei L`Oreal (care deţine marca "Vichy") nu se prea găsesc pe piaţa noastră! Începînd din iulie principalul distribuitor al acestor produse - reţeaua de farmacii "Sensiblu" - nu le mai comercializează.
Contactaţi de noi reprezentanţii celor două companii ne-au declarat că "se renegociază contractul". Doamna Andreea Sechel, brand manager la "Vichy Laboratoires", ne-a spus că "produsele nu se mai găsesc pe piaţă decît în farmaciile mici". Doamna Sechel ne-a informat: "Întreruperea distribuţiei produselor Vichy se datorează renegocierii unui contract cu < Sensiblu >."
Apare întrebarea naturală: care este rostul unei campanii de publicitate în aceste condiţii?!
În orice caz, campania nu are scopul să crească vînzările... Şi atunci?! Nu bate la ochi!? Adică, e cam cu sprîncene...