O nouă campanie publicitară inedită pentru Pepsi Light rulează acum pe micile ecrane din România. Cele două noi spoturi din campanie - "Reconcilierea" şi "Tribut" - prezintă cu mult umor reacţiile unor personaje atunci când bănuiesc că li s-a servit altă băutură răcoritoare decât cea comandată. Fiindcă au cerut un Pepsi Light, iar gustul băuturii din pahar era "prea bun ca să fie light", ei au o reacţie neaşteptată, mergând până la ameninţările tipice mafiei.
"Să asociezi un produs adresat preponderent femeilor, cum este Pepsi Light, cu atmosfera din filmele cu mafia italiană - iată o abordare curajoasă, cu care Pepsi îşi surprinde din nou consumatorii. Este o campanie originală, amuzantă şi memorabilă", spune Cătălin Lascu, Franchise & Marketing Manager PepsiCo International pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova. Lansat în România în 2000, Pepsi Light se adresează cu precădere publicului feminin, cosmopolit, interesat de menţinerea siluetei şi de un stil de viaţă sănătos.
Campania va putea fi urmărită pe cele mai importante canale de televiziune, în presă, cinema, precum şi la punctele de vânzare.