"Coca-Cola România" lansează în anul 2005 noua platformă de comunicare globală pentru Fanta. Aceasta include o strategie integrată, un nou concept, o nouă identitate vizuală şi o campanie publicitară extinsă.
Conceptul creativ al platformei de comunicare Fanta Bamboocha are la bază cuvîntul de origine polineziană "Bamboocha" care înseamnă "uriaş, imens". "A fi Bamboocha" înseamnă să trăieşti cu imaginaţie şi cu simţul umorului toate experienţele pe care viaţa ţi le oferă. "Fii Bamboocha! Trăieşte viaţa din plin!" este îndemnul adresat tuturor consumatorilor de Fanta, prin intermediul spoturilor TV, radio, precum şi cu ajutorul materialelor outdoor şi al acţiunilor de BTL. Prin valorile pe care le transmite, Fanta este băutura răcoritoare preferată în principal de tineri.
Noua platformă de comunicare va introduce, de asemenea, pe piaţă o etichetă inovatoare ce va diferenţia Fanta de oricare altă băutură răcoritoare carbonatată.
Spoturile îi au ca personaje pe Jimmy, Little Bruddah - fratele şi Girlfriend - prietena care ne prezintă lumea Bamboocha. Ca şi ei, trebuie să ştim să ascultăm bulele Fanta şi să des-coperim senzaţii noi.
Prima dată produsă în Germania, cu o istorie de 60 de ani, Fanta nu şi-a pierdut vigoarea tinereţii, dimpotrivă, ea este expresia distracţiei şi a spiritului tînăr. În România, Fanta Portocale a fost cea de-a doua băutură răcoritoare introdusă pe piaţă după Coca-Cola. Imediat după lansarea sa din 1993, Fanta şi-a diversificat oferta, construind de-a lungul anilor o impresionantă gamă de sortimente cu arome distincte: Fanta Lămîie, Fanta Madness (cu aromă de strugure), Fanta Fructe de Pădure, Fanta Shokata (cu aromă de soc şi lămîie) precum şi Fanta de Vişine - aces-tea din urmă fiind concepute special pe gustul consumatorilor români.