Agenţia "Ogilvy & Mather" a realizat pentru berea "Silva" campania "Cîştigă un premiu olimpic!". Născut din dorinţa de a comunica într-un mod original parteneriatul dintre "Silva" şi Comitetul Olimpic Român, proiectul derulat de agenţia de publicitate a urmărit să consolideze două dintre atributele definitorii ale mărcii: premium şi românesc. În aceeaşi măsură, promoţia reprezintă o oportunitate pentru consumatorii fideli ai "Silva" de a fi alături de echipa României la Jocurile Olimpice de la Atena. Asocierea firească dintre bere şi sport a fost valorificată de "Ogilvy & Mather" prin intermediul unor elemente uşor recognoscibile din lumea consumatorilor de bere: o competiţie între prieteni şi, nu în ultimul rînd, umor inconfundabil.
Naturaleţea pe care a mizat echipa de creaţie a promoţiei s-a reflectat într-un mod inedit chiar la nivelul jocului personajelor: o parte din cadrele care s-au folosit în spotul tv au fost înregistrate în timpul repetiţiilor pe care le-au făcut actorii.
Mecanismul şi premiile campaniei se subsumează şi ele "conceptului olimpic" propus. Pentru prima dată în România, două dintre premii reprezintă o excursie în jurul lumii, pe urmele flăcării olimpice. Cîştigătorii vor putea face înconjurul planetei, trecînd prin Barcelona, Mexico City, Moscova şi Seul, pentru a ajunge în final la Atena, la Jocurile Olimpice. Premiul cel mare este un Mercedes Clasa E. În joc mai sunt puse 10 bilete la Olimpiada de la Atena. De asemenea, toţi participanţii au şanse foarte mari să cîştige pe loc una din cele 100.000 de beri Silva gratis.
Campania Silva include un spot tv a cărui regie a fost realizată de portughezul Miguel Gaudencio şi materiale de susţinere la nivelul punctelor de vînzare.