Ogilvy Group România va continua să sprijine implementarea strategiei de comunicare internă a Petrom, în urma câştigării procesului de selecţie desfăşurat în luna aprilie la care au participat mai multe agenţii de comunicare, informează un comunicat remis redacţiei.
"Ogilvy ne-a oferit suportul necesar pentru implementarea celor mai bune soluţii pentru nevoile noastre specifice în ceea ce priveşte comunicarea internă. Avem încredere în expertiza şi în creativitatea lor şi aşteptăm de la echipa Ogilvy aceleaşi standarde înalte cu care ne-au obişnuit", a declarat Dan Pazara, Director of Corporate Communications and Spokesperson Petrom.
"Comunicarea internă într-o companie cu zeci de mii de angajaţi în toată ţara care operează în diferite divizii de business a reprezentat o provocare la a cărei rezolvare echipa noastră a contribuit timp de 3 ani de zile. Această experienţă este unică pe piaţa românească, într-o arie de comunicare aflată încă la început de drum. Mai mult, este o oportunitate extraordinară pentru noi să înţelegem resorturile de comunicare într-o companie atât de complexă precum Petrom, şi să putem oferi o soluţie de comunicare adaptată cu adevărat realităţii din teritoriu. Câştigarea acestui contract este, credem noi, o nouă confirmare a rezultatelor şi eforturilor noastre", a declarat Manuela Necula, CEO Ogilvy Group.