Grupul Ogilvy devine partener strategic de comunicare al companiei Ford începând cu luna octombrie. Totodată, începând cu această lună, Mindshare Media va coordona contul de media al Ford oferind atât servicii de planificare, cumpărare şi implementare a comunicării, cât şi strategii de analiză a profilului consumatorului şi de eficienţă a investiţiei, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Ford este deja o prezenţă importantă în România inclusiv prin intermediul fabricii de producţie de la Craiova. Un grup de comunicare precum Ogilvy ne va ajuta să ne consolidăm relaţiile cu consumatorii noştri. Principalul nostru obectiv este satisfacţia clienţilor Ford şi depunem toate eforturile pentru a le oferi acestora cele mai bune produse şi cea mai bună experienţă de cumpărare", a declarat Enrico Ferroni, Marketing Manager Ford România.
"Nu avem nici o îndoială că Ford are puterea de a stabili noi standarde în comunicarea din domeniul auto. Este o oportunitate care motivează întreaga echipă şi suntem încântaţi să fim parteneri în această nouă aventură", a declarat Mona-Lisa Caravaniez, Managing Director Ogilvy&Mather România.