OMNIASIG a înregistrat prime brute subscrise de aprox. 730 milioane lei în primul semestru, în creştere cu peste 10%

J.P.
Comunicate de presă / 26 august 2021

OMNIASIG a înregistrat prime brute subscrise de aprox. 730 milioane lei în primul semestru, în creştere cu peste 10%

OMNIASIG Vienna Insurance Group şi-a menţinut ritmul de creştere şi rezultatele echilibrate în primul semestru al anului 2021, datorită adaptării constante la contextul impus de pandemie, a investiţiilor susţinute realizate de companie în digitalizare, tehnologie şi inovaţie, precum şi datorită eforturilor şi implicării deosebite ale întregii echipe. Obiectivul de dezvoltare sustenabilă are mereu în centru atenţia companiei pentru relaţia cu clientul, oferirea unei experienţe plăcute şi rapide în accesarea produselor şi serviciilor OMNIASIG, conform unui comunicat remis redacţiei.

Valoarea totală a primelor brute subscrise de companie în prima jumătate a anului curent a fost de aprox. 730 milioane lei, în creştere cu peste 10% comparativ cu acelaşi interval al anului trecut. Conform standardelor de raportare IFRS în scop de consolidare, profitul brut înregistrat de companie a fost de aproape 30 milioane lei. În aceeaşi perioadă, valoarea totală a despăgubirilor plătite de companie s-a ridicat la aproape 445 milioane lei, fluxul de management al daunelor trecând permanent prin etape de îmbunătăţire şi dezvoltare.

,,Rezultatele foarte bune din această perioadă vin ca urmare a faptului că ne-am adaptat în permanenţă, astfel încât să putem răspunde nevoilor clienţilor şi partenerilor în contextul pandemic, iar focusul pe dezvoltarea digitală s-a dovedit un pas natural în această direcţie. Aceste rezultate se datorează tuturor profesioniştilor din OMNIASIG, pasionaţi de ceea ce fac şi care reuşesc să menţină mereu standarde ridicate de performanţă, precum şi tuturor partenerilor noştri, împreună cu care reuşim să facem o echipă de succes", a declarat Mihai Tecău, Preşedinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group.

În acest prim semestru al anului, atenţia şi nevoia angajatorilor de a oferi angajaţilor beneficii şi servicii medicale la standarde înalte de calitate s-a menţinut, astfel că linia ASIGURĂRILOR DE SĂNĂTATE a înregistrat în continuare o creştere puternică a primelor brute subscrise, ajungând la o valoare de aproape 24 milioane lei.

În primele şase luni ale anului curent, pe segmentul PROPERTY (asigurările de incendiu şi calamităţi naturale), volumul subscrierilor s-a menţinut la aproximativ aceeaşi valoare ca în perioada similară din 2020, respectiv aproape 130 milioane lei.

În această perioadă, asigurările auto, CASCO şi RCA, au înregistrat o creştere de aproape 14%, valoarea subscrierilor, cumulat pe ambele linii, fiind de aproape 500 milioane lei. Asigurările auto facultative, CASCO, au înregistrat o creştere importantă, de peste 15%, comparativ cu perioada similară din 2020. Totalul despăgubirilor plătite pe cele două linii cumulat a crescut şi el, cu peste 7%.

Relaxarea restricţiilor în ceea ce priveşte posibilitatea deplasărilor în străinătate a generat şi o creştere pe linia ASIGURĂRILOR DE CĂLĂTORIE, de aproape 20% faţă de primul semestru al anului anterior. Această evoluţie se datorează şi creşterii gradului de conştientizare a clienţilor cu privire la utilitatea şi necesitatea acestui tip de asigurare.

Anul acesta compania a lansat şi aplicaţia de mobil OMNIASIG, prin care clienţii persoane fizice îşi pot cumpăra poliţe de asigurare sau îşi pot plăti ratele şi primele de asigurare simplu şi rapid, în doar câteva minute, direct de pe telefon. În prima etapă, clienţii pot achiziţiona prin aplicaţie poliţa de asigurare a locuinţei, obligatorie şi/sau facultativă. Compania va include treptat în aplicaţie o gamă din ce în ce mai largă de produse, precum şi un modul de gestionare a daunelor.

În această perioadă, OMNIASIG şi-a menţinut focusul şi pe implicarea în societate şi a continuat seria de proiecte interne şi externe de CSR prin care promovează protecţia mediului, consumul responsabil de resurse şi susţine educaţia şi comunităţile dezavantajate social. Aceste iniţiative includ drept o componentă prioritară şi implicarea angajaţilor în acţiuni de voluntariat.

Una dintre acestea este organizarea unei noi ediţii a campaniei OMNIASIG pentru MAI BINE, o continuare a demersurilor iniţiate de companie în anii anteriori, cu scopul de a asigura educaţia generaţiilor viitoare şi sustenabilitatea comunităţilor. În cadrul acestei campanii complexe, OMNIASIG, alături de Fundaţia World Vision România, îşi îndreaptă de data aceasta atenţia către judeţul Buzău, unde a fost identificată nevoia de a le oferi tinerilor şi copiilor condiţii optime de învăţare, consultanţă vocaţională şi sprijin în continuarea studiilor. În cadrul proiectului, OMNIASIG investeşte în susţinerea a 105 elevi din mediul rural, oferind un sprijin material şi financiar pe întreg parcursul anului şcolar 2021-2022, prin diverse acţiuni de educaţie, sustenabilitate şi de protecţie a mediului.

Numărul de reclamaţii înregistrate unic per petent şi per caz de către OMNIASIG Vienna Insurance Group în primul semestru al anului 2021 a fost în cuantum de 195, în timp ce numărul reclamaţiilor soluţionate favorabil a fost de 33, restul fiind neîntemeiate. Raportat la numărul poliţelor de asigurare emise de companie şi care nu au fost anulate, numărul de petiţii înregistrate unic per petent şi per caz reprezintă doar 0,037% dintre acestea. Totodată, raportat la numărul de dosare de daună avizate în această perioadă, numărul de reclamaţii înregistrate unic per petent şi per caz reprezintă 0,574% dintre acestea. 

OMNIASIG evaluează, începând cu anul 2015, nivelul calităţii serviciilor oferite clienţilor prin sistemul de măsurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel internaţional. Astfel, clienţii care au avut un dosar de daună la OMNIASIG sunt rugaţi să evalueze experienţa avută şi modalitatea de instrumentare a daunei, satisfacţia asiguratului şi calitatea serviciilor oferite fiind măsurate într-un sistem eficient, pe o scală de la 1 la 10. Rezultatul NPS cumulat în primul semestru al acestui an a fost de 89,01%.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb