OPPO, brandul global de tehnologie, sărbătoreşte trei ani de la intrarea pe piaţa din România, având în prezent, o notorietate de peste 70% în rândul populaţiei.
În primele luni ale acestui an, OPPO a lansat pe piaţa locală 3 noi modele de smartphone-uri, 2 tipuri de căşti wireles şi o tabletă, extinzând portofoliul de produse astfel încât să răspundă tuturor cerinţelor utilizatorilor
români.
"Anul acesta ne-am concentrat pe extinderea portofoliului pentru a acoperi cele mai solicitate categorii de produse din piaţă, iar până la finalul anului vom continua să adăugăm noi modele din cunoscuta gamă Reno, precum şi produse de volum din seria A", a declarat Yang Shaohua, General Manager OPPO România.
În primul trimestru al acestui an, OPPO a lansat pe piaţa locală primul smartphone pliabil din portofoliul său disponibil la nivel european. Stocurile pentru OPPO Find N2 Flip s-au epuizat în prima lună după disponibilitatea în magazine, susţinute şi de creşterea notorietăţii brandului. OPPO Find N2 Flip este primul produs din portofoliul OPPO care beneficiază de patru ani de actualizări majore pentru sistemul de operare - ColorOS şi 5 ani de actualizări de securitate. În acelaşi timp, în segmentul produselor de volum, modelul OPPO A98 5G, lansat la finalul lunii mai, a înregistrat performanţe record, devenind cel mai bine vândut model OPPO din categoria
sa de preţ. OPPO A98 5G este primul telefon din gama medie de preţ care este dotat cu cameră foto cu microscop, aceasta fiind întâlnită doar la modelele high-end ale producătorului. Mai mult, telefonul împrumută şi alte performanţe de la modelele vârf de gamă, precum bateria de 5.000 de mAh cu tehnologie SUPERVOOC TM de 67W. În plus, OPPO A98 5G vine cu funcţia Batery Health Engine care protejează durata de viaţă a bateriei pentru a asigura o utilizare mai îndelungată. Ecranul cu frecvenţă de 120 Hz, tehnologia RAM Expansion şi sistemul de operare ColorOS 13 transformă A98 5G într-un telefon care oferă o experienţă de utilizare fluidă. Din perspectiva notorietăţii brandului, datele OPPO arată că în prezent, 2 din 3 consumatori dinRomânia au auzit deja despre brand şi sunt familiari cu colaborările globale ale companiei, cum ar fi cele cu UEFA Champions League sau turneele de tenis Roland Garros şi Wimbledon. Aceste campanii au fost comunicate la nivel local sub sloganul "Inspiration Ahead", însoţite de lideri de opinie precum Ilie Dumitrescu. Succesul şi interesul românilor faţă de aceste campanii a determinat decizia brandului OPPO de a continua implementarea la nivel local a parteneriatelor strategice de comunicare ale grupului. "Pieţele europene, inclusiv România, sunt importante pentru OPPO, iar compania are planuri ambiţioase, pe termen lung fiindcă suntem aici pentru a rămâne! Chiar dacă mediul extern al industriei smartphone-urilor este provocator, rămânem activi şi operaţionali, continuând să fim tot mai aproape de consumatorii noştri şi să le oferim cea mai bună experienţă de produse şitehnologie", a declarat Yang Shaohua.De asemenea, la nivel local, compania are în plan participarea la evenimentele majore de cumpărături din acest an, cum ar fi "Back to school", Black Friday sau campaniile de Crăciun, şi intenţionează chiar să deschidă canale proprii de vânzare până la finalul anului.