Orange anunţă lansarea Academiei de Vânzări, un program integrat de dezvoltare a angajaţilor şi a partenerilor care lucrează direct cu clienţii companiei. Academia de Vânzări face parte dintr-un proiect internaţional dezvoltat de către grupul France Telecom - Orange în 11 ţări, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Academia de Vânzări este un proiect dezvoltat de experţii Orange, în colaborare cu consultanţi externi, iar metodologia se bazează pe o experienţă de învăţare şi dezvoltare specifică, similară unei academii. Investiţia în program se ridică la peste 1 milion de euro şi cuprinde 1 centru de training cu 7 săli de curs, 1 magazin "laborator" şi aproximativ 2800 de "studenţi" instruiţi în primul an, atât angajaţi Orange, cât şi parteneri.
"Prin lansarea Academiei de Vânzări îi pregătim pe colegii noştri să ofere clienţilor Orange o experienţă unică. Totodată, ne aşteptăm ca proiectul să contribuie la creşterea gradului de motivare a angajaţilor şi a partenerilor, prin implicarea lor într-un program personalizat de dezvoltare profesională. La finalul acestuia vor avea şansa să obţină o certificare care să le ateste capabilităţile şi care le va asigura un traseu ascendent în carieră", a declarat Andreea Pătraşcu, Training & Organisational Development Manager Orange România.