Orange, cel mai mare operator de telefonie mobilă din România, a atins pragul de opt milioane de clienţi, după ce în trimestrul al patrulea a câştigat 500.000 de clienţi noi. "Orange este lider de piaţă atât în ceea ce priveşte numărul de clienţi, cât şi în ceea ce priveşte valoarea veniturilor.
Orange România intră în noul an şi în Uniunea Europeana cu 8 milioane de clienţi. Atingerea pragului de 8 milioane de clienţi este un stimul pentru a continua eforturile de a oferi cele mai bune servicii clienţilor noştri, de a imbunătăţi eficienţa operaţională şi de a mări capacitatea reţelei", a declarat Richard Moat, CEO Orange Romania. Veniturile vor ajunge anul acesta la peste 1 miliard de euro, potrivit unui comunicat al companiei.
Orange România a acordat clientului cu numărul opt milioane, Chiric Mirel, din judeţul Giurgiu, o excursie de opt zile pentru două persoane într-un oraş, la alegere, din următoarele opt ţări europene: Franţa, Anglia, Germania, Olanda, Spania, Italia, Austria sau Elveţia. Orange a anunţat, de asemenea, că a reuşit să-şi atingă obiectivul de a extinde acoperirea 3G în 20 de oraşe, în completarea reţelei EDGE care are acoperire la nivel naţional din luna noiembrie.
Principalul concurent pe piaţa de profil din România este Vodafone care a raportat la nouă luni 7,15 milioane de clienţi. Operatorul de telefonie mobilă Cosmote România a depăşit un milion de clienţi în decembrie, la o săptămână după ce a împlinit un an de activitate în România.